Jack's end

Dank je, jullie ook. Maar happy zijn levende dieren, geen dooie, dus ik gooi wat andere dingen op de barbie :)

Be good!

:D:D:D:D......No worries, ik gooi geen levende dieren op de barbie, dat maakt mij niet happy.

Have a nice day.

Jack>:D

Gelukkig geen 'help mijn man is klusser..' voor jouw vrouw. Je maakt er echt geweldige bouwwerken van Jack!

:)Komt er ook een ophaalbrug voor. Jack?

zonder gein, ziet er schitterend uit!
groeten Johan
Much Appreciated Johan .........:
.
Je brengt me op ideeen :D
Ga er onmiddelijk 1 ontwerpen , alleen als jij een weekend op de wacht gaat staan bij de ophaalbrug.
Ik zal voor het kostuum zorgen.
Cheers from Jack>:D

Knight.jpg

Zo ver weg van je vandaan woon ik niet, dus voorzichtig wat je zegt.
En wat dat kostuum betreft, daar zorg ik zelf ook wel voor.

groeten Johan

:D:D:D hoe dan ook, wat ik nu denk....had ik maar het vak van mijn vader geleerd. Lijkt me gaaf als je je eigen huis kunt bouwen.
Keep up the good work mate!:)

Nu is Jack banned, maar zijn foto's die best wel prive zijn staan er nog wel en nu?...... het Xpdite forum zonder Jack is geen Xpdite forum :-(
Terug met die man! Als mensen problemen met elkaar hebben moeten ze dat lekker achter de schermen ff uitpraten, heb ik toendertijd ook gedaan met Jack en we zijn nu de beste maatjes, beetje jammer dit.

Beste Mensen,

Hoe fijn we het ook vinden dat jullie begaan zijn met Jack, zouden jullie dit soort opmerkingen per PM naar ons kunnen doen en niet in dit topic? Wij kunnen niet reageren op dit specifieke onderwerp in dit topic en op deze manier lost het niks op.

Dank!

Zwerver

Back