Je hebt het visum,maar dan.....

Dat niet, maar je moet je visum gevalideerd hebben een een australische post adres aangeven!
 
ik vind het maar ingewikkeld hoor : je kunt wel alvast een bankrekening openen, maar zonder tax file number moet je belasting alvast ook betalen. Zonde van het geld vind ik maar aan de andere kant is het juist handig om een geschiedenis op te bouwen bij de bank. Het een tegen de ander afwegen dus ?

Maar een tax file number kun je pas aanvragen nadat je je visum hebt gevalideerd en een adres hebt waar je de post hiervan kunt laten sturen. Niks geen rondrijden met een camper ( want dan heb je ook geen adres ) of een hostel waar je maar een paar dagen blijft want anders komt de tax file number ook niet goed aan, je bent er immers niet meer. Hoe vraag je het dan aan als je er eenmaal bent en dit was eigenlijk het plan om te doen ( rondrijden eerst ) ?
Of zie ik het allemaal te ingewikkeld ;-) ??
 
Volgens mij mag je ook een postbox nemen en dat adres doorgeven?Zeker weten doe ik dat niet.
Tenslotte zijn er meerdere die niet meteen gaan settelen maar rond trekken.
 
Je kunt gewoon gaan rondrijden, zolang je maar iemand vind die als postadres voor je kan dienen.
 
Back
Top