Je hebt iets Australisch gekocht en je moet het ff showen !

[quote author=Jack link=topic=9173.msg124246#msg124246 date=1219401492]
:up: :up:

Dat zijn de mooiste momenten van je leven.
Over 8 weekjes komt de tweede er ook aan.
Huisje klaar weer meer tijd en dan ga ik ook genieten van de mooie momenten zoals jij on the photo..Joep.

Cheers,

Jack :evil:


[/quote]

En dat zegt ie zo ff tussen neus en lippen .....
[size=18pt]gefeliciteerd Jack![/size]  :up: :up: :up: :up:
[size=6pt]weet je al wat het wordt?Of kijken ze in Aus niet tussen de beentjes tijdens de echo[/size]  :grin:
 
Krijg toch bijna een beetje medelijden met je vrouw..... Al die mannen in huis straks... Lijkt de oudste ook op jou of meer op je vrouw?
 
Jack

Het word wel een beetje een of topic verhaal zo he.

Kun je niet beter een eigen draadje maken met de titel "Jack met zijn kleintje"
 
Gefeliciteerd Jack  :up: geweldig nieuws!

Wij hebben een "Hele grote Jack".
Onze bus heet Jovial Jack, en die naam stond er al op.....
En we zijn erg trots op onze Jack  :wink:

Cheers,
Jolanda
 
[quote author=krokkie link=topic=9173.msg124407#msg124407 date=1219782099]
Jack

Het word wel een beetje een of topic verhaal zo he.

Kun je niet beter een eigen draadje maken met de titel "Jack met zijn kleintje"[/quote]

Heb jij al iets Australisch en je wilt het showen.
Meer Australisch als dit kun je niet krijgen.
Isn't off topic mate........

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=9173.msg124412#msg124412 date=1219789300]
[quote author=krokkie link=topic=9173.msg124407#msg124407 date=1219782099]
Jack

Het word wel een beetje een of topic verhaal zo he.

Kun je niet beter een eigen draadje maken met de titel "Jack met zijn kleintje"[/quote]

Heb jij al iets Australisch en je wilt het showen.
Meer Australisch als dit kun je niet krijgen.
Isn't off topic mate........
[/quote]

Mmmm, de titel van het topic is: Je hebt iets Australisch gekocht ...

Daarom dacht ik in eerste instantie dan ook dat Joep met zijn foto op de hangmat/hangstoel doelde  :grin:
 
mmmmm........

gekocht, gemaakt, gekregen,

what maakt het verschil , je bent er trots op

Jack :evil:
 
ja is inderdaad wel een beetje off topic nu....dus foto's graag....van wat je gekocht hebt!

(en Jack heeft al zoveel eigen draadjes, dus die komt ook niets te kort  :up: )
 
johnwilliamsonxg5.jpg


Had nog nooit van hem gehoord toen ik John zag zingen in het Crocoseum. Ik vind dat ie veel leuke nummers over Australië heeft geschreven. Vooral heerlijk tijdens het autorijden. :up:
 
Het lijkt al weer eeuwen geleden, maar toen wij in 2002 onze eerste reis door Australie maakten, werden wij door een zeer vriendelijk stel (2 oudere engelse broers) geattendeerd op de geschiedenis van Woomeraa en de atoomgeschiedenis van Australie. Tot op de dag van vandaag ben ik Tom en Jack dankbaar voor een lesje geschiedenis en de kennismaking met een Australisch Icoon: Len Beadell. Tijdens die eerste reis heb ik dus ook een casettebandje gekregen met daarom een bekend verhaal van deze man die niet alleen een goede ontdekkingreiziger was, maar ook een zeer goede verteller. Het bandje heb ik grijs en kapot gespeeld.

In januari heb ik in Australie dus dan maar ook de CD gekocht.... genieten en hard lachen om typische australische outback humor!

3919shepp.jpg



Voor de nieuwgierigen onder ons: http://en.wikipedia.org/wiki/Len_Beadell

Sacha
 
Great. Als ik die ergens tref zal ik 'em ook oppikken.  :smile:

Ik heb gekeken op eBay (Australia) zonder resultaat en er zijn wel een paar op amazon.co.uk maar €50 en hoger vind ik een beetje teveel van het goede. :|

Edit: Je link in die foto wijst naar een webwinkel. :p Thanks.
 
VioletCrumbleBar-Lge.jpg


Gewoon, omdat het in Oz zo op iedere hoek van de straat verkrijgbaar is en ik er hier een verblijfsvergunning voor moet aanvragen om van Rotterdam Noord naar Hoogvliet (Voorbij Rotterdam Zuid dus) te mogen rijden en dan het bizarre bedrag van Eur 2,50 per stuk voor mag betalen....
Heb als compensatie ook nog iets voor mijn hubbie meegenomen:

victoria_bitter.gif
maar dan met 5 broertjes in een pakje
 
[quote author=Joep link=topic=9173.msg124421#msg124421 date=1219805600]
ja is inderdaad wel een beetje off topic nu....dus foto's graag....van wat je gekocht hebt!

(en Jack heeft al zoveel eigen draadjes, dus die komt ook niets te kort  :up: )
[/quote]

Vind je het heel erg dat ik geen foto's van m'n eerste Bonds hier neer ga zetten ;)
 
[quote author=peetersfamily link=topic=9173.msg126114#msg126114 date=1222974602]
maar wel zonder dak op, de zonnige uitvoering.

ziet er goed uit

De groeten

Hein
[/quote]
Zonder dak was goedkoper, en het koste me al een vliegticket naar melbourne en een
aantal tanken benzine om hem terug te rijden naar Cairns
 
Back
Top