Jippie, Yes, Hoera

shelley

XPdite Sponsor
Ik heb hem!

Zojuist een e-mail gekregen dat mijn spouse visa is goedgekeurd. Ik ben zo blij. Direct mijn man gebeld natuurlijk.
Nu moet ik het nog mijn familie vertellen wat een stuk moeilijker is. Mijn zusje zit hier naast mij op het werk, maar nu lijkt mij niet de geschikte tijd om het haar te vertellen omdat ik weet dat het haar veel verdriet doet. Dus nu zit ik hier stilletjes in mijn eentje heel erg blij te zijn!!!!
 
Gefeliciteerd met je visum!

Ik denk dat je nu voor een veel grotere uitdaging staat. Succes ermee!
 
[quote author=shelley link=topic=1765.msg16077#msg16077 date=1117036102]
Ik heb hem!
[/quote]

Proficiat!  :cool:
 
YIEHAA!  :cheer: Congrats Shelley!

Maar jeetje, je moet het je familie nog vertellen?  :eek:ops!:

Ik kreeg in 1ste instantie bepaald geen leuke of positieve reacties maar nu zijn ze bijna nog gemotiveerder dan ik om alles tot een goed eind te brengen !  :up:

Even een emmer moed verzamelen dus..  :unsure: succes daarmee!

:cheers:

Ingrid.
 
Euhm... je familie vertellen in de zin van "Ze weten nog helemaal van nix" of je familie vertellen "Ze weten het al wel, maar nu is het toch echt..."

Maaaaarrr.......  Gefeliciteerd!!!!
 
Uiteraard wist mijn familie dat ik het visum aangevraagd had, maar dat het misschien wel een maand of 4 kon duren voordat je wat hoorde. Dus toen ik het na 2.5 dag vertelde, schrok ze wel even. Ze gaat er verder nog maar niet aan denken zegt ze en als het moment komt dat ik in het vliegtuig stap (en ze hoopt nog steeds dat ik me voor die tijd bedenk!) dan maakt ze zich er dan wel weer druk om!
 
Prificiat, veel succes en plezier toegewenst :up: :up:
 
Tja, ik kreeg het idee dat ze hoopte dat we iets later zouden gaan. Maarja, hoeveel later kan je gaan. De dag komt toch een keer en we kunnen natuurlijk ook niet al te veel tijd vrij nemen.
Het is ook niks om in Australie aan te komen en direct aan het werk te moeten omdat we van te voren al veel vrij hadden. Hebben onze tijd hard nodig om van alles daar te regelen!
 
Het blijft uitstel nan executie :cry:
zekerheid is "je kan er beter doorheen springen dan doorheen kruipen" :|

Sterkte en suc6 :up:
 
Back
Top