job aanbieding

dirkencris

New Member
In oktober verhuizen we naar Melbourne, maar vanaf half september begin ik al vanuit België voor mijn nieuwe werkgever de werken.
Terwijl ik nog niet in Austalië zit moet ik eigenlijk al uitkijken naar een nieuwe collega !
We zijn op zoek naar een nederlands sprekende technieker met een uitgebreide ervaring in de klimaat regeling in de tuinbouw. (voorkeur gaat uit naar ervaring met PRIVA , maar is niet noodzakelijk).
Powerplants is een bedrijf actief in de tuinbouw, wij verzorgen de inrichting tbv elke afgeschermde teelt in de tuinbouw. Powerplants telt +/- 20 werknemer, waarvan 2 nederlanders en 1 belg. Zij hebben dus reeds enige ervaring met sponsering. Eerst word je tewerk gesteld onder een 457 visum, wat nadien omgezet kan worden naar een permanent.
Geïntereseerde kunnen mij steeds mailen op dirkencris@gmail.com
 
Hoi Dirk.

heb jij ook aan de bloemenkrant gedadcht?

http://www.uitgeverijverhagen.nl/?page=krant


"Bloemenkrant wordt gratis ketenbreed en geadresseerd verstuurd via TNT naar alle bedrijven in de sier­­­teelt: de veredeling, de opkweekbedrijven, de glastuinbouwbedrijven in de bloementeelt, potplantenteelt en de boomkwekerij, de veilingen, groothandelsbedrijven, de cash en carry’s en de bloemisten. Tevens wordt de Bloemenkrant verstuurd naar de groenteteeltbedrijven en aan de gehele tuinbouwtoelevering. Bovendien zijn er afhaaladressen op de veilingen en in de grotere glastuinbouwgebieden. De Bloemenkrant bereikt alle ondernemers en werknemers in de tuinbouw met elke twee weken het actuele sierteeltnieuws"

Ik zit al 4 jaar in de bloemen in Australie,(naar 21 jaar op de bloemenveilingen in Nederland) dus heb je vragen, laat mij effe weten.

groetjes

Paul

p.s. ik heb een kopie van deze post verzonden naar een aantal nederlanders hier in victoria in de bloementeelt.
 
dankjewel Paul.
Op mijn vorige werk waren we voornamelijk in de groenten en fruitteelt aan het werk en ik ben nog niet zo bekent met het bloementeelt wereldje.

groeten,
Dirk
 
Back
Top