Journalistiek & studie & baan & Perth & juli

Henk J

New Member
Hoi allen,

Als alles goed gaat, dan ben ik straks in juli in Perth waar ik een master studie m.b.t. journalistiek & webdesign ga doen. Naast studeren en te 'ontspannen' (lees: feesten :wink:) zal ik ook moeten werken, want de centjes vliegen eruit.

Ik ga natuurlijk sowieso proberen opdrachten van Nederlandse media te krijgen, zodat ik een beetje freelancen kan. Tenslotte word ik liever in eurotjes dan in dollars betaald.

Het mooiste zou zijn als ik in Perth in mijn vakgebied een (bij)baan kan krijgen (max. 20 uur op een studentenvisum). Dan doe ik ook nog eens (internationale) werkervaring op. En dat is een hele grote plus voor mij!!!!

Ja, ik kan ook leden werfen op straat voor een goed doel of schoonmaken in een hostel. Maar dat kan in Nederland ook.

Is er iemand die mij hiermee op weg kan helpen? Welke (lokale/regionale/nationale) kranten & tijdschriften & webmedia zijn er in Perth & WA die een Nederlandse journalist internationale ervaring op wil laten doen door hem op een redactie te laten werken, al of niet op freelance basis? Ik heb al even op internet gekeken en het een en ander gevonden, maar dat is vast niet alles.

De beste manier om informatie te krijgen is toch altijd via de locals, dus ik hoop van jullie te horen.

Bedankt :up:

HENK J
 
Back
Top