Juspan gezocht

bono

XPdite Sponsor
Hallo,
Ik kan hier nergens een juspan (braadpan) vinden.

Je weet wel: zo'n zwarte zware geemailleerde pan met zwart deksel:
BK_FORTALIT_BRP_300-03.jpg


Ik had er in Nederland 1, maar weggedaan omdat ik dacht dat je die dingen hier ook gewoon kon kopen. Stom stom stom.

Ik kan hem wel bestellen bij de BK shop in Nederland maar dan kost het 60-70 euro met verzenden erbij.
Die dingen zijn behoorlijk zwaar, dus hoge verzendkosten.
Iemand een suggestie?

Ik woon in S.A

Groetjes
Ineke
 
Wel gezocht, weinig gevonden, deze is wel mooi, maar niet precies wat
je bedoelt denk ik. circa 90 dollar

http://www.everten.com.au/product/jamie-oliver-18cm-cast-iron-tegame-lid-lime.html
9292-large-01.jpg
 
Zijstraat van Burwood Highway in Melbourne zit nu de Hollandse winkel en die hadden die pannen, kun je eens informeren (telefonisch).

Ook zijn die pannen te koop bij Myers en David Jones in Melbourne dus kijk bij die winkels in Adelaide een volgende keer, misschien heb je geluk.

(Informatie van mijn ega, want ik weet hier natuurlijk niets van.)
Groeten
Jan
 
Hi Jan
  Ik weet dat de Hollandse winkel is verhuisd maar niet het juiste adres.  En er zijn behoorlijk wat zijstraten aan de Burwood Highway, mocht jij het adres weten zou je het ajb kunnen vermelden of de naam van de winkel, kan ik het zelf opzoeken.

Bij voorbaat dank
Sidonia
 
Bij de meeste campingwinkels verkopen ze hier ook van die zware gietijzeren pannen die ook als juspan te gebruiken zijn. Wie weet is dat wat.
 
[quote author=sidonia link=topic=9556.msg129544#msg129544 date=1230274507]
Hi Jan
  Ik weet dat de Hollandse winkel is verhuisd maar niet het juiste adres.  En er zijn behoorlijk wat zijstraten aan de Burwood Highway, mocht jij het adres weten zou je het ajb kunnen vermelden of de naam van de winkel, kan ik het zelf opzoeken.

Bij voorbaat dank
Sidonia
[/quote]

http://www.shopworthy.info/index.php?sw=10

1 Alfred Street, Blackburn
 
Hi
Dank je wel.  maar dat is hun oude adres, daar zitten ze niet meer.

Ik ben op zoek naar hun nieuwe adres.  Zal de link even proberen.

Sidonia
 
Geen idee.  Mocht ik in de buurt zijn zal ik eens gaan kijken en ik zal blijven vragen.  Iemand moet het weten nietwaar.

Bedankt voor de moeite in ieder geval.

Prettige avond vanavond en een fantastisch 2009 voor iedereen.

Sidonia
 
De Hollandse winkel is een paar keer verhuisd.
Ze zitten nu in Morack Road, Vermont, een zijstraat van Burwood Highway.
Melway 63A8
's maandags gesloten.

Jan
 
Back
Top