Just Migrate

Marc en Miranda

New Member
Het is zondag 8 maart 2009, de dag waarop we Tamara van het emigratie bureau “Just Migrate” live ontmoeten. We spreken haar persoonlijk op de emigratie beurs in Utrecht en voelen direct dat zij ons zal gaan begeleiden tijdens het emigratieproces.

Aangezien wij nogal van het persoonlijke contact zijn en onze zaken graag tot in de puntjes willen organiseren en regelen, was het voor ons belangrijk iemand te vinden die aan deze verwachtingen zou kunnen voldoen.

Nou dat heeft ze dan ook meer dan waar gemaakt.

Tijdens het proces om het visum te bemachtigen, was Tamara er telkens om ons te ondersteunen en de juiste keuzes voor te leggen. Zowel het persoonlijke aspect als het zakelijke heeft ze in haar bezit, iets wat je er in die emotionele achtbaan (want dat was het tijdens het proces) doorheen kan slepen.

In 6 maanden ons visum gekregen, nu inmiddels 6 weken in Australië mede dankzij de inzet en betrokkenheid die Tamara getoond heeft.

Wij willen iedereen die plannen heeft om te emigreren naar Australië aanraden Just Migrate in handen te nemen. Zeer betrouwbaar, accuraat en een goede prijs/kwaliteit verhouding.



Marc en Miranda
 
Hoi Marc en Miranda,

Fijn dat jullie zo'n goede ervaringen hebben met Just Migrate!
Ook handig voor de mensen die nog aan het zoeken zijn naar het juiste migratiebureau, om jullie verhaaltje te lezen.
Veel plezier in oz!
 
Hoi Marc en Miranda, gefeliciteerd met het "behalen"van jullie visum.
En altijd goed om een bericht te schrijven zodat mensen daar hun eigen mening / voordeel uit kunnen halen.

Wel ben ik benieuwd wat voor visum jullie hebben want in 6 maanden tijd je visum bemachtigen vind ik erg snel! Is het een spouse visa misschien als ik vragen mag? Want voor een skilled independent ben je meestal toch zeker een jaar bezig, sommige veel langer.( ligt aan op welke lijst je staat natuurlijk )

Veel plezier in Australie
 
Mmmmmhhhh ok, zal wel aan mij liggen, maar de meeste mensen beginnen met
zich voor te stellen op het forum van ik ben die en die en zo, je weet
wel een beetje persoonlijk, dit ziet er meer uit als een reclame berichtje
voor Just Migrate (let op de dikke letters). Sorry ben vast weer te
kritisch grinnik.

In ieder geval Marc en Miranda, gefeliciteerd met jullie visum.
 
Mmmmmhhhh ok, zal wel aan mij liggen, maar de meeste mensen beginnen met
zich voor te stellen op het forum van ik ben die en die en zo, je weet
wel een beetje persoonlijk, dit ziet er meer uit als een reclame berichtje
voor Just Migrate (let op de dikke letters). Sorry ben vast weer te
kritisch grinnik.

In ieder geval Marc en Miranda, gefeliciteerd met jullie visum.


Haha, heb je wel een punt.
 
Tja, ik zou zo zeggen; "Typisch gevalletje van onzin."
Mooi reclame praatje, kan zo in een folder of op een website :p
Om daar nou alleen lid voor te worden, het lijkt wel spammen <_<

Bart
 
Nou idd.... :huh: daarom had ik ook die vraag, hoe kun je in 6 maanden een visum bemachtigen?
 
Ik zou zeggen: Blokken dat account Lost!
Ze zijn na het zetten van hun berichtje ook nooit meer online geweest volgens hun personal page.. dus duidelijk een onzin account.
 
Inderdaad, niet te geloven. En ook balen voor Tamara zelf. Geen idee waarom ze zo'n berichtje plaatsen zonder zich voor te stellen en daarna helemaal te verdwijnen. Doet meer slecht dan goed, vooral ook voor JustMigrate.

Zoals velen van jullie intussen weten, hebben wij ook JustMigrate als migration bureau. Tamara is geen tovenares (lijkt wel zo uit hun mailtje) maar wij vinden het wel heel lekker werken met haar: kort lijnen, snelle reacties, complete informatie. We zijn er nog lang niet (zo'n 6 maanden bezig) maar hebben nog steeds goede hoop dat het gaat lukken.

Na alles wat hierover de ronde doet, vond ik toch dat deze toevoeging wel handig is.

Groet, Annemarie
 
Hallo allemaal,

Aangezien wij niet dagelijks internetten bemerk ik nu pas dat er veel vraagtekens zijn ontstaan over ons verhaal.

Laten wij ons nu dan ook maar voorstellen op veler verzoek. (Hier hebben we niet bij stil gestaan)
Verder wil ik niet al te veel ingaan op de reacties, buiten het feit dat wat er geschreven staat ons verhaal is en zeer zeker op waarheid berust is.

Met wij bedoel ik dan Marc, Miranda, Max en Mara.
Sinds afgelopen zaterdag in onze huurwoning getrokken, nadat we zo'n 6 weken gebivakeerd hebben in het huis van mijn tante. Een verademing kan ik zeggen, nu kunnen we ons eigen leven weer beginnen op te bouwen.

3 jaar geleden, december 2007, voor een vakantie/familie bezoek met het gezin naar Australie. Het was mijn 2e keer na 25 jaar en ik wilde niet meer terug. Dec. 2008 voor de 2e keer met ons gezin naar Australie om uit te zoeken of het werkelijk een land is waar wij als gezin zouden willen wonen. Het gevoel voor het land bleek onveranderd dus zijn we het emigratie proces ingegaan. We hebben het visum op mijn naam aangevraagd, een skilled migration visa 475 voor 3 jaar. Omdat ik social worker ben was de verwachting dat ik op korte termijn een baan zou kunnen krijgen. Vorig jaar heb ik al enkele gesprekken gevoerd met een aantal mensen van Families SA, wat zijn vruchten afgeworpen heeft want ik begin met werken per 1 februari.
De kids zijn vandaag begonnen op de primary school en zijn zojuist enthousiast terug gekomen.

Graag wil ik er nogmaals op terug komen dat mijn eerder geschreven verhaal ook bedoeld is als reclame boodschap voor Just Migrate, omdat ze zeer goed werk verricht heeft.


Met vriendelijke groeten,

Marc
 
Netjes dat jullie je alsnog even voorstellen. Nu hebben wij allemaal een beter beeld van het eerste bericht.
Zoals er ook veel reclame gemaakt wordt voor Move2Australie, mag er ook natuurlijk reclame gemaakt worden voor andere buro's.Als het maar oprecht en uit eigen ervaring komt.

Geniet ze in Australie.
 
Omdat ik social worker ben was de verwachting dat ik op korte termijn een baan zou kunnen krijgen. Vorig jaar heb ik al enkele gesprekken gevoerd met een aantal mensen van Families SA, wat zijn vruchten afgeworpen heeft want ik begin met werken per 1 februari.

Dat meen je niet!!
Ik ga vanaf 15 februari stage lopen bij Families SA!!!
Ik zit op locatie in Salisbury.. en jij?


 
Back
Top