K-Swiss in QLD

Kooka

Active Member
Hoi allemaal,

Mijn lievelingspaar schoenen is mijn stel afgetrapte K-Swiss die ik jaren terug in Nederland gekocht heb. Ze zijn nu echt aan vervanging toe en ik wil graag weer K-Swiss sneakers kopen, want die dingen zitten zooo lekker! Ik kan ze hier alleen nergens vinden... In Nederland is de Footlocker de winkel waar je het beste assortiment vindt, maar hier hebben ze helemaal niks van K-Swiss. Op de Australische website van K-Swiss staan ook alleen hardloopschoenen, niet de casual sneakers die ik zoek.

Weet iemand of ze toch ergens te krijgen zijn? Bij voorkeur in de buurt van Brisbane, maar een online zaak die in heel Australie bezorgt is ook goed. Alvast bedankt!
 
Hoi Kooka,

e-bay is vaak de uitkomst. Ik bestel mijn All-Stars altijd per aantal in Amerika, scheelt enorm in de prijs. Voordeel was natuurlijk groter toen de dollar nog lekker laag stond maar toch. Ik neem aan dat k-swiss ook ruim vertegenwoordigd is op e-bay, bestel een aantal tegelijk en de verzendkosten zijn eruit.

Waar woon jij in Queensland btw??

Succes!!

ps ik bedoel dan wel de amerikaanse e-bay.
 
Hoi Sas en Jeroen,

Bedankt voor de tip! Op de Amerikaanse eBay hebben ze net niet het model dat ik zoek, het lijkt erop dat de UK die wel heeft. Ik kijk nog even verder hoe en wat met de verzendkosten. Misschien is het wel makkelijker als ik mijn zusje in Nederland een paar laat kopen en dan naar mij laat opsturen...

Groetjes, Kooka

PS: Ik woon net boven Beenleigh. Niet zo'n mooie omgeving maar rij 10 minuutjes westwaarts en het landschap is prachtig :)
 
Back
Top