Ka en Ed in Melbourne

Leeuw79

New Member
Hallo,

Sinds enige maanden wonen wij (Ka en Ed) ook in Australie (Melbourne). Ka is overgeplaatst van Rotterdam naar Melbourne. De werkgever heeft wel e.e.a. geregeld, zodat de overstap ons iets makkelijker is gemaakt.

Ik heb mijn baan opgezegd en samen zijn we vertrokken. Helaas is het nu een flinke slechte periode om een baan te vinden (las net op dit forum dat Bartman er ook meebezig is). Zelf ben ik ook mechanical engineer (afgestudeerd in de richting: apparatuur voor de proces industrie). Ik heb me voornamelijk bezig gehouden met projecten in de chemische en petrochemische industrie. Mijn beperkte werkervaring (3 jaar) maakt het iets lastiger om snel een baan te vinden. Om ervaring op te doen heb ik een stage geprobeerd te regelen bij ingenieur bureaus, maar kreeg elke keer te horen dat ze geen plek hadden. Dus als iemand nog iets (stage/baan) weet, heel graag.

Verder is Melbourne echt een fantastische stad en St Kilda een gezellige wijk om te wonen.

Groeten,

Ed
 
Hey!!
Welkom in Melbourne!! Ik woon helemaal aan de andere kant van de stad, maar kan zeker beamen dat St Kilda een heel fijne wijk is.

Heb je de mijnindustrie al geprobeerd?? Mijn schoonvader werkt als engineer in de mijnen, en heeft het vaak over nieuwe collega's..

Succes alvast!!

Mitzi
 
Ka en Ed..

Hee hoe gaat het met jullie? Vertel eens wat meer over jullie ervaring tot nu toe in Melbourne?. hoe gaat het jobhunten? hebben jullie al een beetje een sociaal netwerk op kunnen bouwen? Hoe spenderen jullie je vrije tijd..

kortom..how's it going down there  :lol:?

Groetjes van een nieuwsgierige Marcia..
 
Back
Top