kamer/studio gezocht in Adelaide

Gwen

XPdite Sponsor
Hi Mensen,

Nu ik een tijdje in Adelaide ben, en samen woon met een homestay family en een klasgenoot ben ik er achter gekomen dat ik veel meer eigen ruimte moet hebben om het beste uit deze trip te halen.
Mijn homestay family is geweldig! maar ik ben op zoek naar iets waar ik gewoon totaal mijn eigen ding kan doen, zonder teveel met anderen rekening te houden.

Dit komt voor mij neer op een shared accommodation, maar de eigenaar van het huis niet inwonende, of iets totaal voor mezelf.
Het is erg lastig om zo iets te vinden, en zeker omdat het ook nog eens op redelijke reisafstand van mijn stage moet zijn.
En ooh ja, de huur is natuurlijk ook niet onbelangrijk!

Mijn vraag is eigenlijk.. als je iets weet in Adelaide, je hebt vrienden die iets aanbieden, of je hebt toevallig iets gezien, of je hebt tips, dan hoor ik het heel graag!

Bedankt!
Gwen
 
Ha Gwen,

Ik kan je niet helpen (wegens verkeerde kant van de wereld) maar wil even een tip geven: zet deze oproep in elk geval ook op PomsInAdelaide.com en gumtree. Dat maakt de reikwijdte een stuk groter. Succes!
 
Hi Bloemetjes,

ik heb volgens mij op elke bestaande site al gezocht haha, en ook al veel mails weggedaan, maar helaas zijn sommige dingen duidelijk doorgestoken kaart.
Gumtree ben ik ook bekend mee ja :)
Ach.. hopelijk komt er nog iets goeds uit een van de mailtjes ;)
1 huisje klonk 100% perfect voor mij! Maar het is even lastig met contact maken omdat je anders perse weer lid moet zijn (van die site waar de ad op staat).. Maar dat meisje had heel sneaky haar email adres in de ad kunnen verwerken, dus opzich moet ze mijn berichtje ontvangen hebben.

Cheers!
 
Hahaha!
Het is herfst nu he.. We hebben al een aantal flinke buien gehad! Al was vandaag weer perfect weer.
Grr huizentocht is frustrerend!
 
Hoi Gwen,

Kijk even rond bij backpacker hostels enzo...daar worden ook vaak kamers en/of woon ruimte te huur aangeboden..

Succes.
afro.gif
 
Jup daar zat ik zelf ook aan te denken, dus heb ik gisteren gedaan, maar helaas geen kamers!
Wel veel briefjes met 'reisgenoten' gezocht om benzine enzo te delen. Dus dat komt me nog goed van pas in de weken na mijn stage!
 
Back
Top