Kan je sponsering verlopen?! (wachten tot eind 2012.......)

dagmar

New Member
Even een vraagje; met die nieuwe regels moeten/mogen sommigen onder ons, waaronder wij, wachten op ons visa. Nu zijn we gesponserd door het ACT maar volgens bronnen is je sponsering maar beperkt geldig? Of niet?!
Weet iemand hier iets over?

Groetjes,

Willeke
 
Volgens mij moet je binnen (was het nou 28 dagen?) nadat je je sponsoring vanuit de staat hebt ontvangen je visum aanvragen. Weet niet zeker hoelang dit nu was...
 
Hi Catkin,

Het visum is al aangevraagd, binnen de tijd! Maar hoelang mag je inafwachting op het DIAC en de goedkeuring van hun,  "teren"op die sponseríng!? Kan dat verlopen na al die jaren (die volgen :x), of is het eens toegestaan, altijd toegestaan ?!.....
 
Hey Willeke,

Het is echt K*T hé!  Sorry maar geen andere woorden voor.  Ik zou ook eens bij ATC zelf horen wat ze zeggen, want aan Buysse heb je denk ik niet veel meer hé... Wat gebeurt er met jullie contract?
Ik heb vanmiddag een afspraak in Utrecht bij Kilroy educations, bekijken welke studie ik eventueel zou kunnen doen, want zomaar opgeven of wachten tot... dat zie ik niet zitten!

We duimen voor jullie!
 
Voor Queensland is de sponsoring een jaar geldig na afgifte. Is het visum al aangevraagd dan sturen zij een formulier met de bevestiging van de sponsoring naar DIAC. Dit blijft dan geldig.
Of het voor ACT ook zo is zou je even moeten navragen via de mail o.i.d.
Maar het lijkt me dat bij DIAC daarvoor dezelfde regels gehanteerd worden welke staat het ook betreft.

Succes!

  :smile:
Marika
 
Bedankt voor de reacties; we hebben ACT gemaild en gelukkig er bestaat ook goed nieuws!!
Hij blijft gewoon geldig!!  :up:

@ Hey Nesje; ik dacht dat jullie misschien toch via de csl naar Perth konden?

Groeten Willeke.
 
Das mooi, tenminste 1 zorg minder he Willeke.
Hoop houden dat het ergens weer in het positieve gaat veranderen binnen nu en 1 jaar  :up:
 
@ willeke :
SA kan niet via sponsorlist, wel Victoria.  Maar gaan waarschijnlijk via student visa gaan als we alle financien rond krijgen... word effe rekenen...
 
Back
Top