Kapotte rug.

Hai!

Ik heb vraag voor all de mensen met gezondheid problemen. Hoe gaat dat precies met de health controle met een visa aanvraag? Word je gelijk geweigerd als er bepaalde gezondheid problemen zijn? Ik ben zelf PR en will graag terug met mijn vriend, maar hij heeft een kapotte rug en is gedeeltelijk afgekeurd. Word did een probleem? En weet iemand toevallig hoe dat zit met het UWV? Mag je die uitkering houden als je nou eenmaal in Australië zit?
 
Hai!

Ik heb vraag voor all de mensen met gezondheid problemen. Hoe gaat dat precies met de health controle met een visa aanvraag? Word je gelijk geweigerd als er bepaalde gezondheid problemen zijn? Ik ben zelf PR en will graag terug met mijn vriend, maar hij heeft een kapotte rug en is gedeeltelijk afgekeurd. Word did een probleem? En weet iemand toevallig hoe dat zit met het UWV? Mag je die uitkering houden als je nou eenmaal in Australië zit?
Vwb de UWV gewoon even google raadplagen, het is niet moeilijk: UWV buitenland.

https://www.uwv.nl/particulieren/internationaal/met-uitkering-naar-buitenland

Vwb die rug, als het verder geen grote toekomstige medische kosten meebrengt voor Medicare dan zal het wel meevallen. Houdt er wel rekening mee dat dit eventueel in de papieren kan lopen als het onder private behandelt moet worden (bij fisio, chiro etc). Ik weet niet of het UWV via verdrag mee wordt genomen in de evaluatie.
 


OFX
Back
Top