Kappersopleiding?

Jordy

New Member
Hallo,

Australie is, zoals bekend, op zoek naar Kappers/Kapsters. Mijn vriendin wil deze opleiding gaan doen. Moet je dan eerst zoveel jaar in Nederland als kapster hebben gewerkt voor je in aanmerking komt voor een visa?

Alvast bedankt,
Jordy.
 
Ja, je zal een degelijke opleiding moeten hebben en een vereist aantal jaren(maanden) werkervaring, ik meen dat je minimaal 12 van de laatste 18 mnd gewerkt moet hebben voordat je je visum aanvraagt.
 
Ja, zoiets heb ik ook gehoord. Maar de één zegt 3 jaar en de ander zegt 12 maanden van de laatste 18 maanden.
Dus een beetje confused hier.
Wil naast de HBO ook de kappersopleidnig gaan doen. maar moet dan evengoed aan die 12 maanden voldoen. Misschien zitten ze zo omhoog met kapsters dat jer na je diploma aan het werk kan en de kapsalon in Oz je wil sponsoren.. kan dat trouwens of vul ik het zelf een beetje rooskleuriger in?

:-o
 
Nou is niet zo confusing, of 12 van de 18 mnd of 3 van de 4 jaar moet hebben is afh van welk beroep op welke lijst en of je specifieke werkervaring hebt of alleen in een ander beroep. Voor de details zie booklet 6
 
Back
Top