Kerst / Nieuwjaar

Lost

Administrator
Ik wens iedereen een hele fijne kerst en een geweldig 2012. Langs deze weg wil ik iedereen ook graag bedanken voor zijn/haar bijdrage aan het forum en in het bijzonder de leden die de afgelopen jaren het forum financieel hebben ondersteund. Zonder jullie zou het forum niet zijn wat het nu is.

Om het forum ook in het nieuwe jaar zo optimaal mogelijk te laten draaien, heb ik groot onderhoud aan de server gepland. Ik heb de komende twee weken vakantie en naast leuke uitjes met de familie en natuurlijk te veel eten en drinken, ga ik in deze periode de server ook helemaal opnieuw installeren. Ik ben al een paar weken bezig met de voorbereidingen en aangezien de nieuwe server parallel aan de huidige server wordt geinstalleerd, zal het forum (hopelijk) maar enkele uren onbereikbaar zijn. Wanneer de oude server door de nieuwe vervangen gaat worden weet ik niet precies, maar het is de bedoeling dat het ergens in de komende twee weken gaat gebeuren. Wanneer je het forum bezoekt en het forum is onbereikbaar, dan weet je wat er aan de hand is.
 
Jij (en de rest op het forum) natuurlijk ook fijne kerstdagen en een goed 2012 gewenst.
En bedankt dat je een deel van je vakantie besteedt aan dit forum!!! Dat het onderhoud maar soepeltjes mag verlopen :p
 
Hi Louw, ook van ons hartelijk bedankt voor al je inzet voor het forum! Succes komende weken.

Iedereen fijne feestdagen, zowel in de regen als in de zon.

Simone
 
Alles gaat tot nu toe volgens schema en de nieuwe server is bijna gebruiksklaar. Zoals het er nu naar uitziet, zal ik XPdite in de komende dagen overzetten naar de nieuwe server.
 
Ik heb net de laatste puntjes op de i gezet en de nieuwe server is klaar. De verhuizing naar de nieuwe server staat voor morgenavond (Australische tijd) in de planning en het forum zal vanaf ongeveer 20:00 uur tijdelijk onbereikbaar zijn. Ik kan niet precies zeggen hoe lang het forum uit de lucht zal zijn, maar de verhuizing zal zeker enkele uren in beslag zal nemen.
 
Dan Ik je, indien nodig, assisteren morgen Lou. Gooi me maar ff een mail (zie registratie) als je handjes nodig hebt.
 
Fingers crossed dan. 20:00 TAS time, dat is 10:00 uur NL tijd ofzo?

Klopt. Momenteel is er 10 uur verschil tussen NL en TAS.

Volgens mij is nu NSW / TAS / VIC? nu 10 uren verschil met NL.

Klopt als een bus. :wink:

Dan Ik je, indien nodig, assisteren morgen Lou. Gooi me maar ff een mail (zie registratie) als je handjes nodig hebt.

Bedankt voor je aanbod. Morgen heb ik je hulp waarschijnlijk niet nodig, maar ik hou het zeker in gedachten voor de volgende keer.
 
Back
Top