Ja ik weet dat ik het moet overwinnen en als het puntje bij paaltje komt zal ik et ook zaker wel doen, maar het is niet zozeer de naald, of het bloed, het is meer het geval dat het daar tussen je arm moet. Ik zou dan ook graag willen weten of het misschien ergens anders kan of dat er ander mogelijkheden zijn. Bij mij is het zo erg dat de laatse keer dat ik het moest doen , moesten 2 zusters me vasthouden en tegen me inpraten terwijl de dokter bloedafnam. Maar ja we zullen zien. Bedankt vor jullie reactie.
Eigenlijk nog een ander vraag. Wij zijn bezig met sponsership enmijn vriendin heeft al een hele goede baan gevonden nu in Alice springs, waar ik nu al 1,3 jaar ben. En het probleem is dat we 1.5 jaar samen zijn , maar dat we bijna niets kunnen bewijzen daarvan. Hoe groot is de kans of wat voor tips hebben jullie dat wij toch iets kunnen bewijzen behalve getuigschriften van vrienden, familie en werkgevers. Anders mag ik niet blijven en zij wel en dat is natuurlijk voor ons een verschrikelijke situatie, dat zou misschien het einde kunnen betekenen voor onze relatie als zij en wij voor deze keuze komen te staan.
Bedankt voor jullie hulp.
jasper