Keuring gedaan

Jeroen_1

Member
We zijn net terug van de medische keuring (22:15). Het was dus 's avonds en ook nog bij de arts thuis (leuk huis).

Gelukkig geen problemen, alle seinen staan voor ons nu op groen (aangenomen dat ik geen veroordelingen heb die ik was vergeten :D ).


Jeroen
 
Hoi Jeroen,

Leuk voor je dat dit ook weer achter de rug is.
Weer een mijlpaal bereikt.
Wij hebben in november de medische keuring gedaan.
In Maastricht, ook bij een zeer aardige arts.
Wij moesten echter ook nog een bloedtest doen en longfoto's maken.
Hebben jullie dat ook moeten doen?

Groetjes,
 
Gabriëlle said:
Wij moesten echter ook nog een bloedtest doen en longfoto's maken.
Hebben jullie dat ook moeten doen?
Groetjes,

Longfoto's en HIV test bij de GGD in Rotterdam laten doen. De HIV test heeft een wachttijd van een week, de longfoto was direct geregeld.

Jeroen
 
Hallo allemaal,

Ik heb een korte vraag over de medische keuring. Hij zal bij vele misschien als erg stom overkomen maar voor mij is het nogal een probleem. Mijn vriendin word gesponserd door een werkgever in NT, Alice springs en nu moeten we beiden eenmediche keuring ondergaatn. Ik ben haar defacto maar moet ik ook een bloedtest laten afnemen. Ik ben namelijk al 10 jaar voor de dood voor naalden en nallden op die plek op je arm. Kan iemand mij daar mee helpen??


Jasper :cry:
 
Jasper said:
Hallo allemaal,

Ik heb een korte vraag over de medische keuring. Hij zal bij vele misschien als erg stom overkomen maar voor mij is het nogal een probleem. Mijn vriendin word gesponserd door een werkgever in NT, Alice springs en nu moeten we beiden eenmediche keuring ondergaatn. Ik ben haar defacto maar moet ik ook een bloedtest laten afnemen. Ik ben namelijk al 10 jaar voor de dood voor naalden en nallden op die plek op je arm. Kan iemand mij daar mee helpen??


Jasper :cry:

Hoi Jasper.

Ik denk dat toch echt je angst voor naalden moet over winnen. Daar kan ik je in iig niet bij helpen, dit moet je echt zelf doen.
Je moet maar zo denken, je krijgt er als het goed is iets moois voor terug.

Succes.
 
Jasper said:
Ik ben namelijk al 10 jaar voor de dood voor naalden en nallden op die plek op je arm. Kan iemand mij daar mee helpen??


Jasper :cry:

Lastig, maar ik zou me wel weet ik niet hoevaak willen laten prikken als ik maar een visum krijg! Als dat het moeilijkste onderdeel was!!
Succes!
 
Ja ik weet dat ik het moet overwinnen en als het puntje bij paaltje komt zal ik et ook zaker wel doen, maar het is niet zozeer de naald, of het bloed, het is meer het geval dat het daar tussen je arm moet. Ik zou dan ook graag willen weten of het misschien ergens anders kan of dat er ander mogelijkheden zijn. Bij mij is het zo erg dat de laatse keer dat ik het moest doen , moesten 2 zusters me vasthouden en tegen me inpraten terwijl de dokter bloedafnam. Maar ja we zullen zien. Bedankt vor jullie reactie.


Eigenlijk nog een ander vraag. Wij zijn bezig met sponsership enmijn vriendin heeft al een hele goede baan gevonden nu in Alice springs, waar ik nu al 1,3 jaar ben. En het probleem is dat we 1.5 jaar samen zijn , maar dat we bijna niets kunnen bewijzen daarvan. Hoe groot is de kans of wat voor tips hebben jullie dat wij toch iets kunnen bewijzen behalve getuigschriften van vrienden, familie en werkgevers. Anders mag ik niet blijven en zij wel en dat is natuurlijk voor ons een verschrikelijke situatie, dat zou misschien het einde kunnen betekenen voor onze relatie als zij en wij voor deze keuze komen te staan.


Bedankt voor jullie hulp.


jasper
 
Hallo,

Zijn er nog organisaties waar je het beste deze testen kunt laten uitvoeren of maakt dhet niet uit
Zijn wij beiden verplicht om de ons te laten onderzoeken of alleen de persoon die het aanvraagt, (en de kinderen??

Greetz,

Peter
 
Jasper said:
het is meer het geval dat het daar tussen je arm moet. Ik zou dan ook graag willen weten of het misschien ergens anders kan of dat er ander mogelijkheden zijn.

Dat is ook een hele rottige plek! Maar volgens mij kan het ook in de hand, daar worden ook wel eens infuzen aangelegd, dus het moet kunnen.
 
pele1907 said:
Zijn er nog organisaties waar je het beste deze testen kunt laten uitvoeren of maakt dhet niet uit
Zijn wij beiden verplicht om de ons te laten onderzoeken of alleen de persoon die het aanvraagt, (en de kinderen??

Beetje late reactie: De bloedtest is voor iedereen die met je meegaat, vanaf 15 jaar. Kinderen onder de 15 hoeven geen bloedtest te doen en kinderen onder de 12 hoeven geen longfoto's te laten maken.

Dit wordt gedaan door speciaal door Australische overheid aangewezen dokters (panel doctors), de lijst is te vinden op de DIMIA site: http://www.immi.gov.au
 
leena said:
Beetje late reactie: De bloedtest is voor iedereen die met je meegaat, vanaf 15 jaar. Kinderen onder de 15 hoeven geen bloedtest te doen en kinderen onder de 12 hoeven geen longfoto's te laten maken.

Dit wordt gedaan door speciaal door Australische overheid aangewezen dokters (panel doctors), de lijst is te vinden op de DIMIA site: http://www.immi.gov.au

Bedankt voor je info.
Weer iets om toe te voegen op de 'to do list'.
 
Back
Top