Annemarie
XPdite Sponsor
Hi, zoals jullie in andere posts kunnen zien, willen wij over zo'n 2,5 jaar naar Australië emigreren. Iedereen heeft wel een reden waarom de gedachte daaraan dubbel is (huisdieren achterlaten, geliefde paarden, zieke ouders etc.). Bij ons speelt daarnaast het feit dat mijn man 8 jaar geleden gescheiden is en uit dat huwelijk 3 kids heeft die bij hun moeder wonen. Zij zijn nu 9, 13 en 15 jaar (alledrie jongens). Wij zien ze in principe om het weekend maar het contact tussen de exen is erg slecht dus nu zien we ze al een paar maanden niet. Dat komt wel weer op gang (gaan we vanuit).....
De reden voor het feit dat we nog 2,5 jaar willen wachten om te emigreren (als het visum lukt natuurlijk) is dat de oudste dan van school af is (18 jaar) en de andere 2 ook groot genoeg zijn om met hun broer in het vliegtuig te stappen om bijvoorbeeld de grote vakantie bij ons door te brengen.
Wel blijft het voor mijn man een heel dubbel gevoel. Hij wil dolgraag naar Australië, net als ik overigens, maar het blijft lastig. Is er iemand die dit al heeft meegemaakt of voor zo'n zelfde keuze staat? Graag zouden we wat ervaringen horen als die er zijn.
Dank alvast voor jullie hulp!
Annemarie
De reden voor het feit dat we nog 2,5 jaar willen wachten om te emigreren (als het visum lukt natuurlijk) is dat de oudste dan van school af is (18 jaar) en de andere 2 ook groot genoeg zijn om met hun broer in het vliegtuig te stappen om bijvoorbeeld de grote vakantie bij ons door te brengen.
Wel blijft het voor mijn man een heel dubbel gevoel. Hij wil dolgraag naar Australië, net als ik overigens, maar het blijft lastig. Is er iemand die dit al heeft meegemaakt of voor zo'n zelfde keuze staat? Graag zouden we wat ervaringen horen als die er zijn.
Dank alvast voor jullie hulp!
Annemarie