Kitesurfen in Perth

keesje

New Member
Hoi hoi,
Nog een maandje en dan zit ik in Perth met mijn spouce visum. Ik zou heel graag (weer) gaan kitesurfen. Het is een jaar of 3 geleden dat ik een beginnerscursus heb gedaan en zou graag weer even willen opfrissen. Zijn er nog meer kitesurfers van dit forum in Perth? Zo ja, hebben jullie tips waar te gaan en wellicht zit er wel iemand bij met talent om mij weer het water op te krijgen.
Groetjes Wendy

Hoi

Wij wonen aan de rivier in Attadale en hebben vaak genoeg kitesurfers voor de deur. Ook is er een ondiep stuk in Applecros waar vaak kitesurfers bezig zijn. Dit dus allemaal in de Swanriver.
En over wind absoluut niet te klagen, zelfs hoog zomer is de Fremantle-doctor er en die blaast flink, goed voor de afkoeling.

Veel plezier

Ingrid

Doe een cursus op Wedge Point!! (als je de zee op durft..) is een ervaring!
Zie altijd een hoop kitesurfers aan de zuidelijke kant van Scarborough, en ten noorden van de doggy-beach ten noorden van Hillarys boat harbour.

Ehm, ikzelf kitesurf niet (ben een ongelooflijke schijterd met de ozzie golven), maar heb wel kennissen die vaker naar Wedge gaan. Denk dat een warming-up cursus niet slecht is... Heb je je eigen kite en board?

groets,
Ineke

Laat ik nu net op huizenjacht zijn in Attadale!! Komt vast goed met dat kitesurfen...nog 2,5 week...

Back