Kleine speedbump op komst

Ooh Kookie geen probleem!
Ik heb ook zo'n pasfoto van Amber, 3 maandjes. Kon haar koppie nog niet omhooghouden zelf  :grin:
Baby op de kruk, mams erachter op de knietjes. Houdt het hoofdje vast en dan krijg je een laken over je hoofd. Hupsakee!

Groetjes Lin

:grin: Lin, heb je er niet nog eentje over van Amber?? Denk dat onze beeb wel ongeveer zelfde kleur haar en oogjes zal hebben..  :wink:

Kookiekus

Sorry nog eentje :eek:fftopic: en dan zal ik het niet meer doen...

ambertje004yi4.jpg

Oogjes, blauw / Haar, geen  :grin:

Je ziet me niet zitten he? Ik houd haar lijfje en hoofdje vast. Wat ik gek vind is dat dit fotootje net zolang geldig is als het paspoort. Ze lijkt niet echt meer op dit fotootje, ze heeft nu gelukkig wel haar!

[size=7pt](Slechte foto hoor, heb even snel een foto geschoten van de pasfoto)[/size]

Whoehahahaaaa  :lmao:  , ja hoor.. DAT IS M/Ze!  :grin:

okay, weer netjes volgens draadje nu :police:

[quote author=kookaburra link=topic=7545.msg98467#msg98467 date=1188846360]
Hehum, beetje laat maar niet minder gemeend:

PROFICIAT!!! en welkom in hetzelfde schuitje  :grin:

Hebben jullie ook al wilde fantasieen over de pasfoto die op baby's paspoort komen??  :grin: Wij hopen vrij snel na de geboorte van onze bubblemaker het visum op te halen en vraag me nu al af how on earth je een kleine van paar weekjes netjes op de foto krijgt....
[/quote]

Ach, als aanstaande-maar-nog-het-zich-nog-niet-helemaal-realiserend-vader zou ik zeggen: trek maar wat van google-images af, alle babies lijken op elkaar, toch... :blond:

Ben benieuwd naar de reactie van Elsa als ze dit straks leest... :donttell:

Haha soon to be daddy... Babys lijken echt niet allemaal op elkaar. Jullie baby is natuurlijk de mooiste en liefste  :up:

Back