Koeriersdiensten

Wie is jouw koerier?

  • DHL

    Votes: 0 0.0%
  • FedEx

    Votes: 0 0.0%
  • TNT

    Votes: 0 0.0%
  • TPG (aangetekend)

    Votes: 0 0.0%
  • UPS

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

Jeroen_1

Member
Wat is jullie ervaring met de DHL's en FedEx'en van deze wereld? Welke dienst gebruiken jullie om je belangrijke documenten over de wereld te versturen?

Zelf hebben we 3x TPG aangetekend met ontvangstbevestiging gebruikt. Van de derde zending hebben we nooit de bevestiging ontvangen en dan wordt je toch erg nerveus.

Nu 2x FedEx gebruikt, 1e keer precies op tijd, de 2e keer was ons niet duidelijk hoe we de luchtvrachtbrief moesten invullen waardoor de zending 12 uur is vertraagd (daarnaast heeft de zending de halve wereld nog gezien :)).
 
Ik zwéér bij DHL: het komt altijd goed en tijdig aan, ze halen het dezelfde dag op, de route van de pakketten zijn te volgen via internet en je kunt het op allerlei manieren betalen (ik gebruik vaak VISA )!
 
Tot nu toe hebben we alles aangetekend laten versturen. Het komt 2 dagen later aan dan met DHL of Fedex, want op die laatste paar dagen kwam het bij ons niet aan en toch kwam het aan :shock: :? :roll: :wink: :?: .


Stupid me!
 
Ik zie dat UPS ontbreekt in het rijtje van de poll. Ik heb al twee keer van UPS gebruik gemaakt en dat ging perfekt. Je weet van te voren precies wanneer het wordt bezorgd en wat het gaat kosten. Heel snel en betrouwbaar.
 
lammetje said:
Ik zie dat UPS ontbreekt in het rijtje van de poll. Ik heb al twee keer van UPS gebruik gemaakt en dat ging perfekt. Je weet van te voren precies wanneer het wordt bezorgd en wat het gaat kosten. Heel snel en betrouwbaar.

Als iemand me kan vertellen hoe ik er een aan kan toevoegen dan zal ik het doen.

Ik hoor niemand over geld. Blijkbaar mag het alles kosten??

Jeroen.
 
Jeroen_1 said:
Als iemand me kan vertellen hoe ik er een aan kan toevoegen dan zal ik het doen.

Volgens mij kan dat gewoon met 'edit' in het eerste bericht en dan 'add option'
 
Jeroen said:
Jeroen_1 said:
Als iemand me kan vertellen hoe ik er een aan kan toevoegen dan zal ik het doen.

Volgens mij kan dat gewoon met 'edit' in het eerste bericht en dan 'add option'

Dat dacht ik ook toen ik de poll aanmaakte, maar als ik nu edit kies kan ik alleen het bericht wijzigingen, niet de poll :? .
 
Back
Top