Koffieleuten in Melbourne?

ingriddownunder

New Member
Sinds 3 weken wonen wij in Melbourne. Wie heeft er zin om een keertje koffie te leuten als mijn man aan het werk is en mijn dochter naar school? Het zou leuk zijn als er ook een kindje bij is om met mijn 3jarige zoontje te spelen!
 
Hoi INgrid

Zie mijn andere reply.  Ga naar de Nederlandse Speelgroep, daar vind je zat ouders met 3 jarige ned.talige kinderen en speelgoed.  www.geocities.com/thedutchplaygroup/

Succes
 
Hallo Ingrid,

In welk gedeelte van Melbourne woon je? Wij gaan aanstaande week (15 maart)verhuizen naar Melbourne, naar Doncaster East om precies te zijn. We hebben 2.5 maand in Adelaide gewoond.Maar uiteindelijk heeft mijn vriend in Melbourne een baan gevonden. IK heb een zoontje van zeven maanden, wellicht een speelkameraadje voor een driejarige? :grin:

Groetjes Marga (vriendin van Sabi)
 
Ik heb ook een zoontje, die wordt volgende week 7 maanden oud. Zou het leuk vinden om af te spreken voor een bakkie. Ik woon in Belgrave, maar het een auto ter beschikking  :up:
 
Hoi,
Ook ik heb wel trek in een bakkie. Ik ga ook naar de Dutch Playgroup met mijn 2-jarig zoontje. Zin om eens te komen kijken?
Groeten, Mariska
 
Dank je Mariska. Ik ben ondertussen pas 1 keer naar de Dutch Playgroup geweest, maar zit nu weer eventjes lekker in Holland. Maar als ik terugkom, zie ik je hopelijk daar dan weer.

Groetjes,
Michelle
 
Back
Top