Konijn

konijntje1976

New Member
Hallo allemaal.

Kan iemand mij vertellen hoe of op wat voor een manier ik mijn konijntje kan meenemen.Waar moet hij in?Waar is zijn plaats in het vliegtuig??Vaccinaties??enz enz.
:?

Alvast bedankt :wink:
 
je kunt kijken op de website van de overheid van Australie, ik weet niet zeker of je een konijn mag meenemen.
Mocht het niet lukken die site te vinden, moet je even een private message naar Badri (ook op dit forum) sturen, die weet alle links :D
 
Alleen honden en katten kunnen worden ingevoerd, helaas :(
Sorry!

Kijk op www.aqis.gov.au

Succes! :)
 
Wij hebben ook een konijn en hebben met hetzelfde probleem gezeten. Wij gaan (nog stteds) misschien naar Brisbane. Maar een konijntje überhaupt 24 uur op reis (dat overleeft ons konijntje al niet van de stress) en dan ook nog eens een VEEL warmer en vochtiger klimaat... Ik denk dat ons konijn er niet gelukkiger van wordt. Dus wij zijn al druk aan het lobbyen bij vrienden en familie. En hebben misschien wel een heel fijn huisje gevonden. En ik denk dat ik een stuk geruster ben dat hij hier kan blijven in goede gezondheid dan dat ik hem mee zou nemen.

Ik las al dat het niet kan. Maar het kost bovendien meestal ook erg veel geld. Een vriendin van mij verhuisde haar cavia's mee naar Canada. En dat kostte iets van €650,-. Dus al kon het, dan is het nog de vraag of het verstandig is...

Sterkte!
 
Back
Top