Koninginnedag 2005

Ter info, in 2006 worden allerlei festiviteiten georganiseerd rond 400 jaar betrekkingen tussen NL en OZ

gr

Citavm
 
Cool dat ze ook echt iets organiseren op een grote plek. In de bibliotheek in Melbourne las ik ooit in een boekje dat konigin Beatrix oranje draagt op Konginnedag, Nou heb dr nog nooit oranje zien dragen, of ik ben heel mn leven al kleurenblind zonder het te weten.
 
Yesterday it was Queensday in Aussie, ze doen d'r helemaal weing tot nix aan daar, dat ouwe wijfie woont natuurlijk ook gewoon nog in Engeland.
En hier in Holland wordt het natturlijk ook wel erg uitbundig gevierd met alles erop en eran.
Ik weet niet of ik dat zal gaan missen straks in april 2006.
We zullen het wel beleven.
groetjes Irma
 
We waren daar, op koninginnedag. We liepen van ons huis in North Melbourne naar Fed square en ik hoopte zoooo dat er frikadellen te koop waren. Was me dat een tegenvaller! Niet eens friet met mayo.  :|Wel beugeltjes Grolsch.  :up:
 
De Grolsch was zo uitverkocht en met kroketten, ja dat was een probleem met de stand holders etc.
De Consul heeft er van alles aan gedaan om een kroketten stall te krijgen, maar helaas.
Dus je kon dikke worst op een broodje met 1 kilo uien erop kopen, stond je wel 20 min in de rij.
Verder een aardige dag die Orange day.
Cheers
 
Back
Top