Krijg je ook een ontvangst bevestiging van LCU in Sydney

Frank100

New Member
Heb mijn meds gestuurd, unrequested naar Sydney op 29-11-06. Krijg je van hun ook een ontvangst bevestiging?
Hoor het graag!

Gr Frank
 
Kort en simpel: NEE.
Wij zijn in zee gegaan met de TIG en die heeft op ons verzoek er achter aan gebeld. Zodoende kwamen we te weten dat ze het hadden. Dachten we. Zie hierover een ander topic.
Maar nu is alles in orde zoals je gelezen hebt.
 
Heb het wel met TNT verstuurd, en zeg net met Track&trace, dat het op het vliegveld in Sydney is aangekomen....afwachten maar dus....
 
NEE,

Omdat de identiteitspaieren van een van de kinderen niet in orde waren hebben wij bericht ontvangen met daaraan gekoppeld een dossiernummer.
Na de tweede keer stukken nagestuurd te hebben, (moest binnen een paar weken en wij niet zekerheid hadden op het aangekomen was hebben wij een mailtje gestuurd en kregen als antwoord dat het ontvangen was en momenteel behandeld werd. Maar dat in principe de bedoeling is dat je contact opneemt met je CO in Adelaide ook als het om je medische stukken gaat.

Mariette
 
Ik heb het indertijd ook naar Sydney gestuurd, en alles is naadloos gegaan. Heb het visum nu net.

Je moet wel zorgen dat je code er op staat, die je hebt gekregen van de ASPC voor al je correspondentie.
Ik had alle enveloppen aan elkaar geplakt, een uitgeprint briefje er op met de codes, en dit zo aangetekend verstuurd met de post.

Bart
 
Ja, je kunt heel makkelijk via een email aan LCU vragen of ze willen bevestigen dat de medicals zijn aangekomen. adres via website te achterhalen (via immi.gov.au website)

Je krijgt vrij snel bericht terug....

henriette
 
Back
Top