Kroatie - Australie

Kroatie - Australie: ik denk dat het ......

  • 0-0 wordt

    Votes: 1 5.9%
  • 1-0 wordt

    Votes: 1 5.9%
  • 0-1 wordt

    Votes: 2 11.8%
  • 1-1 wordt

    Votes: 1 5.9%
  • 2-0 wordt

    Votes: 0 0.0%
  • 2-1 wordt

    Votes: 0 0.0%
  • 0-2 wordt

    Votes: 3 17.6%
  • 1-2 wordt

    Votes: 4 23.5%
  • 2-2 wordt

    Votes: 4 23.5%
  • iets anders wordt

    Votes: 1 5.9%

  • Total voters
    17
Status
Not open for further replies.
Hee Fletch beetje late reactie, we hebben al bijna van Italie gewonnen en staan in de 1/4 e finals
 
Ik heb geloof ik mijn halve bankstel opgevreten van de spanning  :-D

Maar goed: All's well that ends well  :up:
 
Jaja, wij zaten ook weer voor de buis (nou ja, lagen in bed) kids op de bank.
Volgens mij ware nde buren ook weer blij met ons, die houden niet zo van voetbal, maar blijven dankzij ons commentaar ,gejuich en zo nu en dan gevloek (in engels en nederlands) op de hoogte, en ze hoeven niet eens hun tv aan te zetten.

GO SOCCEROOS . Blij dat ze door zijn, anders heb ik zo weinig aan mijn Socceroos-outfitje, haha
:clap2:


groetjes Lin
Canberra
 
In Guus we trust :-D
webghg2bi.jpg


Heb me trouwens groen en geel geergerd aan die scheids
 
Ben echt ontzettend blij dat de socceroos het toch nog gered hebben :happy:
Het leek echt een ontzettende teleurstelling te gaan worden na die ontzettende blunder van Kalac, maar gelukkig maakte Kewell toch nog de zeer verdiende 2-2.
Wellicht heeft mijn Ozzie-(Sydney)jack dan toch nog geluk gebracht, die ik de hele wedstrijd aan heb gehad  :lol: .  En heb gelijk ook maar even zo'n leuk Guus-shirt besteld :p
Maar om even serieus te blijven. Ik vind dit echt een geweldige opsteker voor het voetbal in Australië en ik hoop echt dat ze die lijn kunnen doortrekken.
En wat de volgende tegenstander betreft; Italië is absoluut samen met Brazilië en Argentinië een serieuze kandidaat voor de wereldtitel, maar ook zij kunnen een mindere dag hebben (zoals in hun poulewedstrijd tegen de VS). Het zou wat zijn zeg als de socceroos zouden gaan stunten en nog verder gaan komen!!!!
 
Ik wordt voetbal trainer........................

http://www.telesport.nl/wk2006/article393820.ece

Kassa voor Hiddink

SYDNEY - Bondscoach Guus Hiddink heeft een bonus verdiend van 850.000 Australische dollar (450.000 euro) door zich met Australië te plaatsen voor de tweede ronde van het wereldkampioenschap in Duitsland. Dat hebben diverse media in Australië vrijdag gemeld. De omvangrijke premie maakt onderdeel uit van een prestatiegedreven beloningspakket dat Hiddink bij zijn aantreden als bondscoach van de Socceroos heeft gesloten met de Australische voetbalbond.
 
Het Australische avontuur heeft de nieuwe nationale held van Australië inmiddels ruim 2,5 miljoen dollar (1,3 miljoen euro) opgeleverd, wat neerkomt op 300.000 dollar (160.000 euro) per wedstrijd sinds zijn aantreden in september 2005. John O'Neill, de baas van de Australische voetbalbond, stelt dat de bonussen essentieel waren om Hiddink als coach voor Australië binnen te halen.

Volgens hem is Hiddink zijn beloning dubbel en dwars waard, omdat voetbal in rugby- cricketminnend Australië nu in één klap dreigt uit te groeien tot de populairste sport. De beloning van Hiddink komt uit de WK-prijzenpot. Het Australische team heeft na het doorslaggevende gelijkspel tegen Kroatië (2-2) negen miljoen dollar (4,8 miljoen euro) aan prijzengeld verdiend, waarvan eenderde naar de spelers gaat en bijna een evenredig deel naar de Nederlandse wondercoach.

Als Australië erin slaagt Italië van zich af te schudden mogen de spelers, coach en voetbalbond 14 miljoen dollar (7,5 miljoen euro) verdelen.
 
[quote author=FOL link=topic=5011.msg63781#msg63781 date=1151073587]
Ik gok op 2-2, wanneer is de wedstrijd?

:up:[/quote]

:-D :clap2: :clap2: :lol1: :lol1: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Oke Oke , hier een antwoord op je vraag, beste FOL.

op 25 December 1974  om 8.00pm,  :-D :win1:

Jack :evil:
 
[quote author=Joep link=topic=5011.msg64137#msg64137 date=1151498019]
slotje!! :evil:[/quote]

op het potje...eeeuhhh  :-( :-o
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top