l love horses ik heb zelf een paard

blinkey bill

New Member
hoi hoi hoi :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:


ik hou van paarden
ik heb zelf ook een paard :-D :-D :-D :-D :-D
mijn paard  heet blackbeuty  :up: :up: :up: :up:
ik heb zelfs in 5 junie nog 3 geworden op black beuty met
de wetstrijd :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*


in ozzie krijg ik nog een mooier pony :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
                                                                                                                groetjes amenda
                                                                                            en groetjes van black beuty
:flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers:
 
ik hep ook een pony, een fjord (die zaldar heet)

                                :lol: :lol: :lol:essie
 
wat leuk dat jij een fjord hebt
:flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers:



waar ga jij wonen in ozzie?????????
en waar woon jij nu?????

ik woon in lelystad
ik ga in ozzie in koffs harbour wonen


                                                                            groetjes amenda
:bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis:
 
hallo allemaal ik vint paarden ook hil leuk en ik ga op paardrijles als ik mijn c hep en als ik in australie woon wil ik ook een paard.
ik heb dat aan papa en mama gevraagt maar zij moeten er nog overnaadenken :)
groetjes abbey :) :roll: :wink:
 
hoi abby

ik ben amenda ik heb zelf een heel lief pony
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
ik denk dat je eerst op paardrijles moet gaan
en dan een poney nemen
:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

groetjes amenda
 
heey amendy  :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
echt een dingeteje voor jouw dat poppetje
 
o ja rick


ik ga je dan pesten
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:


en rick je bent een iertant neefje
 
zeg ik heb een vriendin die woont in belgie en ze noemt maryline en zij houd ook van paarden en ze heeft zelfs 2 paarden helle bekende van op tv  :later: :later: :later: :later: :later: :later: :later: :later: p.s. ik heb een broertje een lief broertje de naam is ... zeg ik niet anders word het niet meer geheim anders zou ik je mail mogen hebben dan kunnen we chatten met mekaar  :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :computer: :computer: :computer: :computer: :computer: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake: :cake: :cake: ik ga nu wat fietsen tot  straks misschien
 
:peace: :peace: :peace: :peace: :peace: :later: :later: :later: :later: :bike: :bike: :bike: :bike: :bye2: :bye2: :bye2: :freezing: :computer: :computer: :computer: :peace: :peace: :peace: :peace:
zo ik van jou alstubliiet want niemand geeft zijn mail aan mij
groetjes van njusha
 
Deze topic ging tog over paarden? :p

[glow=red,2,300][move](niet dat het mei uitmaakt)[/move][/glow]
 
Zaldar staat vanaf vandaag te koop:S
ben op vakantie geweest en eerste geworden met ponykamp :win1:
dat was wel super!
heb al een paar toekomstige baasjes op het oog :angeldevil: niet egt leuk maar tog...
 
Back
Top