Laatste stand van zaken

jeroen en mirjam

New Member
Ik heb net mijn Application status gecontroleerd (iedere dag eigenlijk) en er staat nu 27-2-2008 application processed further. Dus weer een stapje verder denk ik. :sunny:

Spannend dat wachten heh?  :lol: Wij sturen morgen de online application in, ook voor subclass 175 en kan voor ons ook het langste (tot nu toe) wachten beginnen!

Hebben jullie al een beetje een idee waar jullie willen gaan wonen?

Succes en sterkte met het wachten!  :up:

Grtjes, E&E

Ja in Victoria (lakes entrance) denken we. Jullie ook succes met wachten. :smile: Hopen dat we allemaal snel ons visum krijgen. :up:Groet Jeroen en Mirjam.

Hoi, wat duurt dat wachten lang ik word er gek van! :-( Mijn agent in Australie heeft meerdere keren de documenten die ze nog nodig hebben geemailed, en op onze checklist staat er nog steeds required bij die documenten. Ik heb net weer een email naar onze agent gestuurd of hij kan bellen ofzo. Ik hoop van de week wat te horen. Op britisch expat krijgt de een na de andere zijn visum. Mischien omdat het Engelse zijn. Nou ja rustig blijven en geduld bewaren, valt niet mee. Groetjes Jeroen en Mirjam.

Hallo hier weer een update. Onze checklist is weer veranderd er staat nu visa entitlement bij. Als je daar op klikt kun je kijken of je visum is granted. Nu staat er bij mij No Visa  :-(  (yet!) nog even geduld. Groeten Jeroen.

Ben bang dat dit laatste niet echt een up-date is......dit is namelijk bij mij nu ook het geval terwijl alle documenten nog steeds op required staan.  Het lijkt mij dat ze gewoon nog steeds met het verbeteren van de site bezig zijn  :-(

Positief blijven hoor voor je het weet is alles rond en kan je vertrekken.
En wij duimen met jullie mee.

Groetjes,
Steef en Moon

Case officer vroeg vandaag om de laatste documenten. (form80,pasphoto's,police clearance.) Die hadden we 2 maanden geleden al gemailt :?.Niet aangekomen denk ik. Dus nogmaals gemailt en checklist veranderde vanmiddag form 80 is binnen. Ik denk dat maandag alles recieved is.  :smile: nog even geduld. Groeten Jeroen en Mirjam.

Onze immigratie agent zei tegen mij dat het op de checklist pas veranderd als mijn Case Officer er na gekeken heeft. Dus wachten maar weer. Ik zit er wel over te denken om the aspc zelf te bellen, maar of dat een goed idee is? Groeten Jeroen Mirjam en kids. :smile:

Ik heb vanacht naar het Adelaide Skilled Processing Center gebeld.(25 minuten wachten :|) En ze zeiden dat de documenten zijn ontvangen en onze caseofficer zal er na kijken aan het eind van deze maand. Dan veranderd onze checklist pas. Groeten Jeroen en Mirjam. :smile:

Back