Laatste stand van zaken

Vandaag zijn we de magische 9 maanden gepasseerd :-(. Voor het 175 modl  online visum zeggen ze dat het tussen de 6 en 9 maanden duurt voor dat je je visum hebt. We zijn het wachten zo zat kregen we maar bericht, ook al is het geen goed nieuws.  :-( Jeroen en Mirjam & kids

Hey Jeroen & Mirjam,

Hebben jullie al een keer gebeld?
Mocht er morgen nog steeds requested op mijn status pagina staan dan ga ik ze vrijdag even bellen. Wil toch graag weten hoe of wat, mede omdat ik op de engelse site al afgifte zie van visa's die in januarie zijn aangevraagd.

Mocht het namelijk zo zijn dat ik op zeer korte termijn mijn visum krijg dan kan ik evt nog mijn vlucht wijzigen.......

Even spannend dus maar donderdag avond hang is dus waarschijnlijk gewoon even aan de telefoon.

Succes!

Chantal

Kop op Jeroen, houd de moed erin!
Het kan nu vast niet meer lang duren!

Sterkte hoor!
Marja

Hoi,

Moed houden. Wij duimen en wachten met jullie mee. :up:

Na jullie zijn wij waarschijnlijk snel aan de beurt (11 nov 2007).

Heb je dat trouwens ergens op de site gevonden, die 6 tot 9 maanden of alleen van horen/zeggen? Ik kan het namelijk nergens op de site vinden, specifiek voor de online aanvraag.

Groetjes,
Teekay

Hallo Mirjam en Jeroen,

Hou nog even vol, het komt allemaal goed. Ik duim voor jullie en zal een kaarsje aansteken in de kerk, baat het schaden doet het ook niet.

Groet Magda

[quote author=tweety link=topic=8507.msg122341#msg122341 date=1216836971]
Wil toch graag weten hoe of wat, mede omdat ik op de engelse site al afgifte zie van visa's die in januarie zijn aangevraagd.
[/quote]

Worden de engelse echt zo erg voorgetrokken?

boehoe  :cry:

Ik hoop voor iedereen hier dat het snel zal komen!

[quote author=n2go link=topic=8507.msg122409#msg122409 date=1216913123]
Worden de engelse echt zo erg voorgetrokken? [/quote]

Oordeel zelf maar: http://www.beupdate.co.uk

:x :x :x :x :x :x :x
Dat is toch te zot voor woorden!!!! Zag er werkelijk 1 tussen zitten die het in juni 2008 heeft aangevraagd en heeft dus al een visum..... Kan toch niet zo.....

Zo oneerlijk :cry:

Sacha

Als ik morgen niets hoor ga ik maandag (zondag nacht) zelf bellen. Ondanks het advies van mijn agent om het niet te doen. Mischien kom ik wat te weet. Groeten en bedankt voor alle steun, wij zullen ook een kaarsje voor jullie allemaal aansteken. :up:

Ik zal jullie even laten weten over hoe mijn ervaringen waren. Ik ga vanavond 1:00 lokale tijd 8:30 even bellen.

Chantal

Hoi,

Ik heb net nog eens gebeld:

Ons dossier is bekeken door de CO en okee bevonden, daarna doorgestuurd naar de decision maker en dat kan dan weer 'up to 8 weeks' duren.
Toen ik een maand geleden belde, werd mij ook gezegd dat het bij de decision maker was. Dus waarschijnlijk zijn er al 4 weken voorbij.

Als ik dan goed kan tellen kan het nog max 4 weken duren bij ons!

Aangezien jullie 2 weken voor ons ingediend hebben, moet het bij jullie heeeeel kortbij zijn.

Waarom mag je trouwens niet bellen van je agent? Je komt volgens mij gewoon bij een soort helpdesk terecht, waar ze kunnen zien waar in welke fase je dossier is. Je belt niet met je CO. Elk telefoontje wordt wel geregistreerd bij je dossier. Maar verder vind ik eens per maand bellen na zo'n lange wachttijd toch geruststellend. Dan weet je tenminste of er vooruitgang is. Min of meer.

We duimen voor jullie  :up:
Groetjes,
Teekay

Ook ik heb afgelopen nacht een poging gedaan om wat meer te weten te komen. Stipt 1:30 nederlandse tijd gebeld, bijna 25 min in de wacht. Resultaat geen CO want ze zijn immers nog bij 12 nov en ja mevrouw u heeft gelijk dat is al weken zo. Ik had dus niet het lef om te zeggen dat de engelsen veel sneller gaan.

Al met al weet ik nog niet veel en wacht ik dus gewoon weer rustig af.

Chantal

Hallo allemaal. Ik heb afgelopen dinsdagnacht gebeld naar de Aspc. En die mevrouw zei dat ik geen info kreeg omdat ik een agent heb  :-(. Dus ik mijn agent weer mailen en die zei dat hij al verschillende mails heeft gestuurd en gebelt heeft (al 2 weken) :-(. Maar nog niets gehoord heeft hij ging gisteren een manager  :? van de Aspc  bellen maar nog niets gehoord. Mischien maandag. Groeten Jeroen en Mirjam. :up:

Hoi Jeroen en Mirjam het kan nu echt niet lang meer duren, maar de laatste weken lijken eeuwig te duren. :x

Maar je bent er aan overgeleverd je kunt niets anders dan wachten en wachten, tot je uit het lijden wordt verlost.

Maar dan leef je even op wolken. :happy: :happy: :happy: :happy:

Hoop dat jullie snel jullie mail krijgen (visa granted).

Sterkte duiksmurf & Teekay

Checklist is vandaag weer veranderd, sommige onderdelen staan nu op met in plaats van recieved. Dus ze zijn in ieder geval weer met onze zaak bezig. Hopen dat het niet zo lang meer duurt. Groetjes Jeroen en Mirjam.

[quote author=jeroen en mirjam link=topic=8507.msg123367#msg123367 date=1218092565]
Checklist is vandaag weer veranderd, sommige onderdelen staan nu op met in plaats van recieved. Dus ze zijn in ieder geval weer met onze zaak bezig. Hopen dat het niet zo lang meer duurt. Groetjes Jeroen en Mirjam.
[/quote]

:up: Het positieve bericht kan ieder moment nu komen.Wij wachten nu 355 dagen  :grin

VGR dutch painter

Back