Laatste vraagjes

rens

Active Member
G'day y'all

We zijn bezig de online aanvraag eindelijk af te maken en op te sturen. Als je het dan nog eens voor de laatste keer doorleest krijg je toch twijfels bij sommige vragen. Vandaar onze volgende 'probleempjes':

Allereerst ben ik de hoofdaanvrager (sub 175) en lift mijn vrouw mee zonder punten claim.

- Family members: alleen mijn ouders+broers/zussen invullen of ook die van mijn vrouw? Bij relationship kan je nml. niet invullen 'zwager' of 'aangetrouwde moeder'.

- Health requirements: dit lezen we opeens anders. "you and your family members will be required to undergo medical examinations" of op de site
"All members of your immediate family, including dependant family members who do not intend to migrate, must meet the health requirement."
Moeten onze ouders en broers/zussen toch ook een medical ondergaan?? Ik dacht t niet en ik kan t me ook niet voorstellen.

Als het goed is zijn dit onze laatste vragen en kunnen we eindelijk ons visum aanvragen  :cool:
 
Als het goed is vul jij als hoofd aanvrager het eerste gedeelte in met jouw familieleden en is er ook een gedeelte dat om de gegevens van je vrouw vraagd met haar familieleden. Is al wel een jaar geleden dat wij het ingevuld hebben!
 
hoi,

Ik lift ook mee en heb nergens de gegevens van mijn familie moeten invullen. Ik had ook begrepen dat het om de familie van de hoofdaanvrager ging.

Groetjes,
M
 
Bij mijn weten moeten de gegevens van de ouders, broers en zussen van de hoofdaanvrager ingevuld te worden.

Voor de medicals is het de hoofdaanvrager, partner en alle kinderen of ze nou wel of niet meegaan.

Dit is voor zover ik het weet en vanuit ben gegaan met onze aanvraag.

Succes,

Axel
 
Hallo Rens,

Jij bent de hoofdaanvrager, dus het gaat om jouw directe familie, niet om die van je vrouw.

Vwb je 2e vraag: ze vragen naar dependant family members die niet mee immigreren. Dus als jouw broers, zussen, ouders, kinderen of partner van jou afhankelijk zijn (financieel, qua zorg of wat dan ook) dan moeten zij inderdaad ook een medisch onderzoek ondergaan ook al gaan ze niet met je mee. Als zij echter niet afhankelijk van jou zijn, zoals ik denk in jouw situatie, hoeven zij geen medisch onderzoek te laten doen.

Groeten,
Flore
 
Bedankt allemaal vvor de opheldering :up:

We zaten gelukkig in de goede richting, soms ga je dingen anders lezen.

Inmiddels eVisa aangevraagd en druk bezig alle documenten te uploaden  :lol:
 
formulier 80 moet je toch beide invullen of is dit inmiddels gewijzigd? ik ben ook al partner mee gelift en moest wel mijn familieleden enzo invullen op formulier 80 als ik het met goed herinner.

relax!

en suc-6

hummer
 
Back
Top