Lang verblijf accomodatie.

leslie

New Member
Hallo mensen,

Ik ben nieuw hier,zit nu bijna 2 maanden in Australie op een toeristen visum van 1 jaar,maar het wil mij en mijn vrouw maar niet lukken om iets voor langere tijd te vinden.
Wie kan helpen of heeft tips?
We zitten nu bij familie in Melbourne,we zoeken iets voor 6 maanden,maakt niet uit waar in Australie,voor $300 per week.
real estate lukt niet omdat we geen huurachtergrond hebben,motels,hostels en guesthouses ook niet,te duur of ze nemen geen lang verblijf.

Bij voorbaat dank.

Leslie.

Denk niet dat het niet hebben van een huurachtergrond de reden is dat het niet via een real estate agent lukt. De woningmarkt is krap en een toeristen visum is niet iets waaruit blijkt dat je ook daadwerkelijk de huur kan betalen, een werkgeversverklaring met een permanent visum wel. Probeer eens shared iets te vinden, dat moet toch wel mogelijk zijn.

Chantal

Zit hier nog wat bij? Wij hebben in Perth voor 2 weken in een huisje voor AUD420 gezeten maar er zijn volgens mij ook goedkopere woningen.

www.stayz.com.au

Succes
Yvonne

[quote author=ydewit link=topic=10520.msg148829#msg148829 date=1256721089]
Zit hier nog wat bij? Wij hebben in Perth voor 2 weken in een huisje voor AUD420 gezeten maar er zijn volgens mij ook goedkopere woningen.

www.stayz.com.au

Succes
Yvonne
[/quote]
Hi Yvonne,
Beviel dat huisje? Heb je er gegevens van? Wij gaan de 2e helft van maart naar Perth en zijn nog op zoek.

Groet,
Annemarie

http://www.stayz.com.au/7691?checkin=03/10/2009&numNights=20
Dit was ons huisje en het beviel perfect (zie onze site, blog, vakantie 2009)

Groetjes

Bedankt allemaal!
Via share accomodation hebben we een huisje in Cairns gevonden!
$275 per week+gemeubileerd en we kunnen 6 maanden blijven,we zijn helemaal blij! :up:
Nu nog kijken wanneer we gaan boeken want door de Melbourne cup zijn tickets nu duur.

Back