Last van een ontploffend hoofd?!?

Hi,

Ons hoofd is ook vaak vol met enthousiasme en dan moeten we echt effe op de rem trappen. Er komt ongelofelijk veel bij kijken :-( en je wilt zo graag antwoord op je vragen. Gaat het lukken?


greetz,

Alex/Nan
 
Hoi,

:lol: het gaat goed komen hoor. Onze beste vriend heeft gisteren met ons zijn idee gegeven over ons evt. vertrek. Dit was niet gemakkelijk, maar ook verhelderend. Het is erg fijn om vrienden te hebben die eerlijk durven te zijn en ook het beste met je voor hebben. Al is er niemand die in mijn leven kan kijken waarom je bepaalde beslissingen neemt, behalve David natuurlijk omdat je het als stel beleefd.

Mij is nu duidelijk dat ik hoop eerst op een ING werkvisum binnen te komen en drie tot vijf jaar te genieten te leren en te kijken of we dit langer willen maken of dat we terug gaan naar Nederland. Door dit werkvisum worden ons heel veel kosten bespaard en hebben we de uitdaging die veel mensen hebben als ze nog geen kinderen hebben. De reden dat we het ook nu willen is dat als ik vooruit kijk naar een evt. terug stap naar nederland de jongens ook nog de leeftijd hebben dat ze zich hier weer gemakkelijk kunnen vestigen. Deze keus geeft me een goed gevoel en ben benieuwd hoe dit alles verder gaat verlopen.  :up:
 
Back
Top