Lastavaza - Anita en mannen

Yes, krijg net een telefoontje van Visa4You! Ons visum is granted!
(vandaar dat ik nu uit het "even voorstellen" forum mag.....) :)

Noosa, here we come! Alles wat we hebben voorbereid kan nu echt in werking worden gezet.
Spannend allemaal.
In october ga ik (met mijn vriendin) naar Noosa om een huis en een school te zoeken.
Begin januari gaan we met z'n allen.

Grtz
Anita

Goedemorgen allemaal, bedankt voor alle wensen. Ja, het is veel. Gezin, bedrijf, alles moet geregeld. Nu zijn we hier al een tijdje mee bezig en dus veel voorwerk gedaan (vaak met hulp en info van dit forum!) maar, nu het echt doorgaat is het toch heel wat. Komt vast goed allemaal.... :)

Congrats guys.
Als je een beetje info wilt over scholen in Noosa of dergelijks dan hoor ik het wel.

Cheers,

Jack>:D

Hi Jack, ben ik weer. Vind het wel leuk als je wat over de scholen kan zeggen. Heb uiteraard al op Internet gezocht. Ik twijfel nog steeds over privé en public. Volgens mij zijn beide in Noosa goed. Mijn baasjes zijn trouwens pas 3 en 4. En als we aankomen in januari 3 en 5. Dus leerplichtig. Toch? (de oudste dan)
Ik hoor het wel. Ik heb al wel 1 afspraak staan in october en dat is bij het Good Shepherd College, jou vast bekend? Het lijkt me een grote, degelijke school. Ben benieuwd!

Anita ;)

Hi folks,

Public school is no good>
Prive school is the way,
Good Shepherd is een goede prijzige school.
Bij 8 jaar leeftijd is het $8000.00 per jaar.
Ben er geweest en het deed me denken aan een strenge militaire opleiding.
Beetje TE voor kinderen in opleiding.
Een hele goede alternatief is de St. Thomas - Sunshine beach ...ook een prive school en zeer goed aangeschreven.

Cheers from Noosa,

Hi folks,

Public school is no good>
Prive school is the way,
Good Shepherd is een goede prijzige school.
Bij 8 jaar leeftijd is het $8000.00 per jaar.
Ben er geweest en het deed me denken aan een strenge militaire opleiding.
Beetje TE voor kinderen in opleiding.
Een hele goede alternatief is de St. Thomas - Sunshine beach ...ook een prive school en zeer goed aangeschreven.

Cheers from Noosa,

Kijk, daar heb ik nog eens wat aan!
Wel grappig, want ik heb vanmiddag nog een tweetal public schools bekeken. En jouw antwoord bevestigt mijn gevoel. Scholen waren niet verkeerd, maar ik miste wat.

De prijzen bij de GS had ik ook al gezien en rolde de eerste keer van mijn stoel. Wat een geld voor straks twee mannetjes op school. Maarja, wellicht is het dubbel en dwars waard? Ik laat mijn afspraak daar staan en ga begin oktober zelf de sfeer proeven en eens goed mijn ogen de kost geven. Bedankt voor jouw tip van de St. Thomas. Die had zelf niet gevonden via t Internet. Ziet er inderdaad goed uit en kost wat minder. Ga ik ook een afspraak maken. Dan heb ik er in ieder geval twee. En wat te vergelijken! Ben benieuwd allemaal.

Thanks again!
Anita
;)

Was erg druk de laatste weken! De eerste container met werkmaterieel staat klaar voor vertrek!
De privé container gaat begin november. Maar voor die tijd ga ik eerst naar Noosa. Krijg er steeds meer zin in!
Er staan nu een drietal scholen op de planning voor een bezoekje. (Jack nog bedankt! ;) )
Een bezoek aan een accountant en een beetje zoeken naar een huis. Of in ieder geval een omgeving.
We gaan voorlopig huren. Ben er wel achter dat er veel te huur is. Dus lukken gaat het zeker. Nu nog iets naar ons zin!

Gisteren trouwens nog op de Emigratiedag van Visa4You geweest. Was leuk en interessant. Ook om te zien
wie er allemaal willen emigreren. Of in ieder geval plannen hebben. En welke redenen mensen hebben!
Ik ben erg benieuwd of er ook mensen van het Xpedite forum waren? Want dat kan je natuurlijk niet aan
iemands neus zien..... :)

Was erg druk de laatste weken! De eerste container met werkmaterieel staat klaar voor vertrek!
De privé container gaat begin november. Maar voor die tijd ga ik eerst naar Noosa. Krijg er steeds meer zin in!
Er staan nu een drietal scholen op de planning voor een bezoekje. (Jack nog bedankt! ;) )
Een bezoek aan een accountant en een beetje zoeken naar een huis. Of in ieder geval een omgeving.
We gaan voorlopig huren. Ben er wel achter dat er veel te huur is. Dus lukken gaat het zeker. Nu nog iets naar ons zin!

Gisteren trouwens nog op de Emigratiedag van Visa4You geweest. Was leuk en interessant. Ook om te zien
wie er allemaal willen emigreren. Of in ieder geval plannen hebben. En welke redenen mensen hebben!
Ik ben erg benieuwd of er ook mensen van het Xpedite forum waren? Want dat kan je natuurlijk niet aan
iemands neus zien..... :)

Hai! Ja, wij waren ook op de emigratiedag van Visa4You.
Gefeliciteerd met jullie visum. Spannend!!!
Wij zijn in het stadium van het verzamelen van de papieren die nodig zijn voor het aanvragen van het visum. Jorina ziet hiermee achter onze broek aan ;-)
Hoe hebben jullie de visumaanvraag bij Visa4You ervaren? Wij zijn tot nu toe erg tevreden over het bedrijf en Jorina.

En toch blijf ik de topic titel (Anita en mannen) elke keer weer ontzettend Viva-achtig klinken.... :confused:

:D

Back