Lastavaza - Anita en mannen

Hai! Ja, wij waren ook op de emigratiedag van Visa4You.
Gefeliciteerd met jullie visum. Spannend!!!
Wij zijn in het stadium van het verzamelen van de papieren die nodig zijn voor het aanvragen van het visum. Jorina ziet hiermee achter onze broek aan ;-)
Hoe hebben jullie de visumaanvraag bij Visa4You ervaren? Wij zijn tot nu toe erg tevreden over het bedrijf en Jorina.

Hey, dat is leuk. Nu nog de vraag of wij elkaar hebben gesproken?

Wij zijn erg tevreden over Visa4You. Hester heeft ons begeleidt en dat is prima verlopen!
Had dit traject echt niet zelf willen doen. Wij hebben een business visum en daar komt echt het eea bij kijken.

Succes jullie bij t verzamelen...

Wij zijn erg tevreden over Visa4You. Hester heeft ons begeleidt en dat is prima verlopen!
Had dit traject echt niet zelf willen doen. Wij hebben een business visum en daar komt echt het eea bij kijken.

Wij hebben elkaar niet gesproken. Ik hoor

Jullie hebben ons niet gesproken, maar wij hebben jullie wel gezien. Jullie waren er ook om voorlichting te geven over het hoe en waarom naar Australie, toch?!? Wij zijn naar de voorlichting geweest van Australie en Nieuw Zeeland en de film bekeken. Maar volgens mij hebben jullie ook niet stil gezeten die dag.
Ik ben ook blij dat we een visumbureau in de arm hebben genomen. Als ik bij het verzamelen al hoor wat er nodig is en wat er door welke partijen getekend moet worden e.d. dan ben ik echt blij dat Jorina voor ons de bomen in het bos omhakt. Echt knap dat de meeste mensen op dit forum het zelf doen.

En plotseling op een zaterdag ver in de namiddag stonden daar family van Velzen aan ons blokje ....
https://www.facebook.com/pages/18-Amaroo-place-Cooroibah-Queensland-Australia/375790405796783

Het was zeer gezellig en erg leuk jullie te ontmoeten.

Cheers guys.

Jack :D

Was heel onverwachts, maar inderdaad heel erg leuk! We zochten kangoeroes (ook gezien) maar kwamen Jack and family tegen.

En, het blokje is een understatement hoor. Het is een fantastische stek! Welldone!

Voor de anderen: ja, wij zijn dus ondertussen in Noosa aangekomen. Castaways Beach om precies te zijn.
Het is erg druk geweest afgelopen maanden, dus weinig (lees; niet) op het forum.
We zijn ons aan het installeren. We wachten nog op de spullen. Staan nog bij de douane.... :-(
Komt goed!

Dat is effe plotseling zeg. Gefeliciteert, als je nog eens richting Brisbane rijd mag hier wel een biertje komen drinken.
Wij wonen 100 k van noosa richting Brisbane.
En als je nog wat nodig heb laat het even weten, want je weet maar nooit.

Wij zijn hier.

Job

Zo wat zijn de plannen nu? Gaan jullie door met voeten zetten? Of gaan jullie iets anders doen, wat niets te maken heeft met de kassenbouw.
En hoe bevalt het herfst weer hier, het zeker wel even na een hollandse winter?

Job

Hai, je ziet, ik zit nog maar heel weinig op het forum!
Wij gaan verder met de kassenbouw. In ieder geval met de fundaties ervan. We rijden af en toe richting Brisbane omdat er toch ook vanuit hier veel gevlogen wordt.
Jobby, waar zat/zit je ook al weer?

De afstanden zijn wel korter.... :) Geen 21 uur vliegen, maar 2. Scheelt toch heel wat, haha.

We zijn inmiddels helemaal geinstalleerd en hebben het prima naar ons zin. Ook de jongens doen het heel goed op school. Vooralsnog geen spijt van onze beslissing!

groetjes
Anita

Leuk om te horen dat het goed gaat met het inburgeren als dat een woord is?
Ja, en je hebt geen jetlag voor een week waar ik altijd een hekel aan heb gehad en nog steed heb.
Wij wonen in Burpengary dat is 20 k's noord van Brisbane, je zal het wel hebben gezien onderweg naar het vliegveld van brisbane. Kom een keer langs zou ik zeggen.
Ik weet niet hoe je een persoonlijk bericht kan doen maar je kan op mijn web site kijken en e-mailen als je dat wil. www.vdwglassvisions.com.au

tot horens

job

Back