De laatste stand van zaken van ons: update
Hi mates,
na een tijdje hier niet meer geweest te zijn, nu even ons laatste stand van zaken:
Ons jaar 2011 is slecht geëndigd, we kregen nieuws van mijn vader waar ik niet verder wil op ingaan maar wat toch z'n impact heeft gehad.
En ons jaar 2012 is ook slecht begonnen, 2 januari kregen we s'nachts telefoon dat peter zijn vader in allerijl is weggebracht naar het ziekenhuis, dus midden in de nacht vlug naar het ziekenhuis, hij stierf s'ochtends, hij was 66. we zijn verdrietig dat hij hier niet meer is maar dankbaar dat we hem hebben gekend en dat hij niet alleen is overleden.
Na al die downs waren we zeer in twijfel of we alles moesten laten doorgaan voor OZ, maar het trekt toch enorm, dus zetten we door en het leven gaat tenslotte ook door hé.
Morgen vullen we alle formulieren in voor ons visumaanvraag, ons nieuwe paspoorten zijn net binnen dus kunnen we deze eindelijk invullen.
Vorige week kregen we een telefoontje van de dierenarts dat de bloeduitslag van de rabies van raiko ( onze hond) PERFECT in orde is. yes, goed nieuws.
En nu zal het afwachten worden denk ik, ben benieuwd wanneer we dan bericht krijgen wanneer we naar de dokter moeten, weet iemand toevallig hoeveel tijd er tussen zit, tussen de aanvraag en de oproep om naar een dokter te gaan??
nou, ik hoop jullie snel weer op de hoogte te brengen.
thanks guys
greetz cindy & peter