Lastavaza Dropbear

gewoon even een vraagje, zijn er zo weinig data beschikbaar dat je tot september moet wachten of is dit een bewuste keuze (van jullie allemaal) ?

@Katjavdl Toen wij op de site keken was de eerste datum in Augustus, maar dan zijn we op vakantie;) dus September was de eerste optie voor ons

Dus nog steeds een beperkt aanbod in data in NL....je weet dat je in Duitsland terecht kunt? Werkte perfect voor mij toen, maar ligt er natuurlijk aan waar je woont.

gewoon even een vraagje, zijn er zo weinig data beschikbaar dat je tot september moet wachten of is dit een bewuste keuze (van jullie allemaal) ?

Meerdere redenen bij ons: Ten eerste, we hebben geen haast, we starten waarschijnlijk pas in oktober met het traject. Ten tweede heb ik het idee dat ik nog veel moet oefenen voor ik het gewenste resultaat kan behalen, en ten derde zit ik nog mijn burnout uit te zitten. Ik wil me beter voelen wanneer ik het (voor mijn gevoel) moeilijkste onderdeel van het traject ga doen!

Aha ik begrijp het. Dat is ook niet niks, je moet wel lekker in je vel zitten, voordat je het visumtraject sowieso gaat beginnen. Het is heftig hoor, emotioneel gezien vergt het heel erg veel van je.
Misschien kun je eens een proef test maken/doen. Dan heb je een idee van wat het inhoudt. En jij zit wel lekker dicht bij de Duitse grens, dus wellicht is dat voor jou gemakkelijker. Om daar de test te doen. Succes!

Poeh, nou hubbie en ik hebben de IELTS test ook 'overleefd':eek:. Best pittig hoor! Beiden ontevreden over het schrijven en het spreken. Het gevoel dat we daar punten hebben laten liggen, terwijl we beter kunnen. We denken dat we overall wel een 6 gehaald moeten hebben, maar eigenlijk ging ik voor minimaal de 7... dus wordt nog een spannend momentje 7 oktober!
Maar toch wel mooi de eerste stap gezet richting OZ:up:

Oja jullie waren het die ook in A'dam moesten! Ik wist dat er iemand van het forum was, maar kon niet meer terugvinden wie ;) Waar zaten jullie? (ik in het gele lokaal op 2nd floor)

haha Ik wist het ook niet meer wie er nou van het forum was, maar wij zaten beiden bovenin (op de 4e) ;)
Kunnen we met zijn allen aftellen tot de 7e.... Spannend!

Hier ook de resultaten binnen. Baal erg van mijn speaking result, maar dat was ergens ook wel te verwachten aangezien ik totaal dichtklapte. dus dat wordt ook overdoen ben ik bang. ik heb daar een 7 voor nodig. Andere optie is om geen skill ass te doen op mijn beroep maar op die van mijn hubbie. Geeft stof tot nadenken..
L: 8.0
R: 7.0
W:7.0
S: 6,5

hubbie is momenteel in het buitenland voor werk dus even afwachten totdat we weer contact hebben zodat ik ook zijn resultaten kan opzoeken! Spannend!

Hmm, nu gewoon even balen....Morgen nog maar eens nadenken wat je wilt doen.

Wat moet je halen voor je skill assessment? Want op zich gewone mooie cijfers en nu je weet wat je moet verwachten van speaking(?)

Als het alleen om je speaking een half puntje opkrikken gaat... en het ook nog komt doordat je dichtklapte... Kun je niet beter een herkansing doen dan? Je weet dan wat je kunt verwachten en klap je misschien minder snel dicht! Of remark... Ik klapte ook dicht, en nog een 7 gehaald. Wie weet!

Hopelijk heeft hubby de nodige cijfers dat zou een hoop stress en gedoe schelen. Ben benieuwd naar zijn resultaten. Maar je weet nu wel dat het haalbaar is. En je hebt toch ook echt geluk nodig hoor. Succes!

Weet iemand trouwens wat de fee is voor een remark?

Hubbie heeft het goed gedaan :D
L: 8,5 R: 8,5 W:6,5 S:7,0

Nu inderdaad plan du campagne bespreken en bijschaven ;)

60 pond ongeveer 66.55 euro. Ik heb mijn aanvraag voor remark net op de post gedaan

Back