LaStaVaZa Emulate

Tweede bericht uit Vietnam Australian Visa Processing Office (andere case officer)

Not satisfied (duh, die zagen we al aankomen). We krijgen een extra 28 dagen tot 1 april.

Volgens mijn birth certificate ben ik op 20 november geboren. Helaas ben ik al 60 jaar in de overtuiging dat dat 19 november was en elk legal document pint het ook vast op de 19e. Big drama in Vietnam. Ik moet een stat dec schrijven om de discrepantie te verklaren (wat ik niet kan). Mijn geboortegemeente aangemaild die dit soort troep veroorzaakt hebben en guess what, die reageren al een week niet.

Verder moet ik GVD een fotoalbum maken om te bewijzen dat we al ruim 3 jaar samenleven en krabben wij op de kop hoe je kunt bewijzen welke foto's op welke tijd gedateerd zijn. Die rommel is vanaf 2017 en niks heeft er een datum aanhangen. Ook willen ze wel ons hele Messengerleven op schrift zien sinds februari 2016. Enig idee hoeveel dat is? We zitten op bijna 1 miljoen woorden en de documenten die je mag aanleveren zijn 4 MB. Dat wordt een hele opgebroken catalogus en ik kan me niet voorstellen dat ze 1 miljoen woorden lovey-dovey shit gaan zitten lezen.

En natuurlijk is de standaard vertaling opgenomen in mijn birth certificate en certificate of conduct (Dutch Police Check) niet naar hun zin en moet er weer NAATI vertaald gaan worden op mijn kosten.

We moeten na 2,5 jaar de hele relatie weer gaan herschrijven en aanleveren.

Etc. etc.

@Lost kunnen we de GVD-draad weer in het leven roepen :mad:? Ik wacht nu 27 maanden op een visum.

Wordt ongetwijfeld vervolgd :rolleyes:.

Emulate out. Thanks for listening.
 
Tweede bericht uit Vietnam Australian Visa Processing Office (andere case officer)

Not satisfied (duh, die zagen we al aankomen). We krijgen een extra 28 dagen tot 1 april.

Volgens mijn birth certificate ben ik op 20 november geboren. Helaas ben ik al 60 jaar in de overtuiging dat dat 19 november was en elk legal document pint het ook vast op de 19e. Big drama in Vietnam. Ik moet een stat dec schrijven om de discrepantie te verklaren (wat ik niet kan). Mijn geboortegemeente aangemaild die dit soort troep veroorzaakt hebben en guess what, die reageren al een week niet.

Verder moet ik GVD een fotoalbum maken om te bewijzen dat we al ruim 3 jaar samenleven en krabben wij op de kop hoe je kunt bewijzen welke foto's op welke tijd gedateerd zijn. Die rommel is vanaf 2017 en niks heeft er een datum aanhangen. Ook willen ze wel ons hele Messengerleven op schrift zien sinds februari 2016. Enig idee hoeveel dat is? We zitten op bijna 1 miljoen woorden en de documenten die je mag aanleveren zijn 4 MB. Dat wordt een hele opgebroken catalogus en ik kan me niet voorstellen dat ze 1 miljoen woorden lovey-dovey shit gaan zitten lezen.

En natuurlijk is de standaard vertaling opgenomen in mijn birth certificate en certificate of conduct (Dutch Police Check) niet naar hun zin en moet er weer NAATI vertaald gaan worden op mijn kosten.

We moeten na 2,5 jaar de hele relatie weer gaan herschrijven en aanleveren.

Etc. etc.

@Lost kunnen we de GVD-draad weer in het leven roepen :mad:? Ik wacht nu 27 maanden op een visum.

Wordt ongetwijfeld vervolgd :rolleyes:.

Emulate out. Thanks for listening.

Zwaar k*t voor je/jullie zeg. Ik zou idd lekker alles opdelen en uploaden. Als ze het willen kunnen ze het krijgen.. Ik hoop voor je dat er toch snel licht aan het eind van de tunnel is want deze wait is echt frustrerend. Good luck ik duim voor je.
 
Hmm.

Als de foto’s digitaal zijn zit er in principe een tijdstempel ingebakken. (Google op ‘exif’)

EXIF data bevat allerlei info, waaronder de datum wanneer het bestand gegenereerd is. Zie voorbeeld hieronder. Als je de foto’s digitaal aanlevert kunnen ze in theorie zelf de EXIF data uitlezen. (Wat ze waarschijnlijk niet doen en de de bewijslast aan jouw laten...)
1583444219549.png
 
@Beebmeep, bedankt voor de :oops: support! @Tim911, dank je wel voor de steun. @afterbang, ja, daar was ik me van bewust, maar ik verplaats alles van mijn telefoon naar mijn computer (omdat mijn phone te snel volloopt, ik heb maar een goeikop Nokiaatje). Weet niet of die data dat transport overleven. We gaan het zien. @BobtheCactus, geweldig aanbod! Dank je wel.

He, dat was even lekker van me af kankeren. Op naar Maand 28!
 
@Beebmeep, bedankt voor de :oops: support! @Tim911, dank je wel voor de steun. @afterbang, ja, daar was ik me van bewust, maar ik verplaats alles van mijn telefoon naar mijn computer (omdat mijn phone te snel volloopt, ik heb maar een goeikop Nokiaatje). Weet niet of die data dat transport overleven. We gaan het zien. @BobtheCactus, geweldig aanbod! Dank je wel.

He, dat was even lekker van me af kankeren. Op naar Maand 28!

Iets van je af kankeren kan helpen, ik weet er alles van 😊

Ik zit ook nog steeds in de wachtkamer, al wil ik het absoluut niet vergelijken met jouw situatie want om zo lang te moeten wachten en dan nog steeds onzekerheid hebben lijkt me vreselijk. Ik wacht nu nog maar 4 maanden en dat voelt al als een eeuwigheid.
 
@Lost kunnen we de GVD-draad weer in het leven roepen :mad:? Ik wacht nu 27 maanden op een visum.
Deze bedoel je?

 
Update :mad:. Na een week aan de bel trekken, zeuren en geen reacties bij mijn geboortegemeente, verontschuldigend e-mailtje terug.

Foutje gemaakt in mijn geboorteakte. Sufmuts achter de pc (you had only one job ...). Ik ben inderdaad jarig op 19 november en niet op 20 november. Foutje, bedankt.

Alleen nou moet dat gecorrigeerde document weer vanuit NL met de snail mail worden opgestuurd. Weer 2 tot 3 weken wachten.

Voor de rest is alles klaar, gecertificeerd, geupdate, aangepast, geamendeerd en weetikwatnie. Mijn Case Officer zit er wel bovenop, iedere dag mail met weer wat nieuws dat niet klopt, ontbreekt of discrepanties heeft.

En zo struikelen en kruipen we langzaam naar de finish.
 
Last edited:
@#$%%^&&*@!

Mededeling van Immigration in de mail.

Mijn Australian Federal Police Check is na 28 maanden wachten verlopen. Of ik dus maar even een nieuwe wil uploaden.

Jongens in het Vietnam Australian Visa Processing Office: als jullie mijn visum 1 week eerder hadden behandeld, had ik nu PR gehad.

<Emulate trekt fles wijn open en gaat kiezenknarsend weer aan de AFP-application>

Happy Easter, everyone!
 
@#$%%^&&*@!

Mededeling van Immigration in de mail.

Mijn Australian Federal Police Check is na 28 maanden wachten verlopen. Of ik dus maar even een nieuwe wil uploaden.

Jongens in het Vietnam Australian Visa Processing Office: als jullie mijn visum 1 week eerder hadden behandeld, had ik nu PR gehad.

<Emulate trekt fles wijn open en gaat kiezenknarsend weer aan de AFP-application>

Happy Easter, everyone!
Kun je kunt er ook Anders naar kijken: jouw aanvraag ligt misschien nu bovenop de stapel!
 
@#$%%^&&*@!

Mededeling van Immigration in de mail.

Mijn Australian Federal Police Check is na 28 maanden wachten verlopen. Of ik dus maar even een nieuwe wil uploaden.

Jongens in het Vietnam Australian Visa Processing Office: als jullie mijn visum 1 week eerder hadden behandeld, had ik nu PR gehad.

<Emulate trekt fles wijn open en gaat kiezenknarsend weer aan de AFP-application>

Happy Easter, everyone!



Ughhhhhhh


 
Back
Top