Tim911
Account Inactief (eigen verzoek)
Ja, de medicals. Dat was voor mij ook een opluchting. Zit ik in de wachtkamer na de long foto’s. Komt er na lang wachten een verpleegster:
“...Hallo, we hebben wat dingen op de foto die we graag nog even beter willen bekijken. Je moet weer opnieuw in de rij voor extra foto’s...”
Nou, ik zag mezelf al met long kanker op de zaal liggen. Niks Australia. (Dat mijn vader aan long en hersen kanker gestorven is op zijn 46ste helpt dan niet mee)
Maar, zoals jullie begrijpen, ik ben er nog. Niets aan de hand. Dus ik begrijp je tevredenheid!
Wat betreft FBI. Ook wel net een rot land. Goede contacten met OZ. Strakke customs toestanden. Anders dan een jaar België of zo... hmmm. Check het eens op Pomsinoz anders?
Joh dat had ik ook precies hetzelfde, dat dat verpleegstertje terugkwam en meldde dat mijn foto's nog een keer geevalueerd diende te worden , toen liep het mij ook dun door de broek hoor! Ik hoefde alleen niet terug de rij in, 5 min kwam ze terug met de melding dat alles ok was.
@Jagermeester, fijn dat dit ook weer afgerond is, toch weer een horde dichterbij het doel. About the American VOG, lastig, maar je hebt zeker kans dat ze hierom gaan vragen. Ik kan je niet zo 1,2,3 adviseren maar ik denk dat ik het zekere voor het onzekere zou nemen.