LaStaVaZa Jip, Joske & Stef

Dat klinkt hoopgevend! (Hier nog gedoe met sponsorship maar ik zal de LaStaVaZa van Joske niet bevuilen met onze zorgen)

@Joske Ten Bosch dan moeten we maar een koffie date plannen in Sydney! Wanneer ben je uitgerekend? Kom ik op kraamvisite ;-)
Dat is een goed idee! :) Ben wel benieuwd naar jullie situatie, nog geen 457 toegekend dus? Jullie plan was om te vertrekken in oktober, toch? Ik ben uitgerekend op 5 maart 2016, dus die koffie kan wellicht nog wel een keer voor die tijd ;-)

Volgens mij is er zelfs nog niets ingediend op dit moment! :( Het sponsorship van het bedrijf bleek verlopen, dus dat moet opnieuw aangevraagd worden. En ze zijn dus niet zo snel met het bij elkaar zoeken van de papieren. Laatste nieuws is dat 'alles nu zo'n beetje bij elkaar komt' (wat dat dan ook maar mag betekenen) en dat ze ervan uit gaan dat we er echt voor de Australische zomer zitten. Overigens zijn al onze persoonlijke papieren voor het visum al gereed, alleen nog een kwestie van indienen. We houden de moed erin, vooral nu ik hoor dat het bij jullie toch zo snel ging!

Leuk om elkaar daar te ontmoeten! :)

Klinkt niet verkeerd, toch? Het kan inderdaad ineens snel gaan. Maar wachten kan lang duren als je er midden in zit... Hou me (ons) op de hoogte en zeker tot in Sydney!

Toekenning bedrijf kan in 2 weken, maar ja je weet niet wanneer ze het aanpakken. Het hoeft in ieder geval niet lang te duren. De aussies hebben meestal niet erg veel haast....maar alles komt goed, uiteindelijk :)

Back