Joske Ten Bosch
Member
Joehoe... Vandaag is onze 457 GRANTED!
26 september vliegen we!
26 september vliegen we!
Nee, dat nog niet... Gelukkig hebben we de eerste maanden een huurster!Van harte Joske! Dat gaat lekker snel, heb je je huis ook al verkocht?
Yay!!! Gefeliciteerd!!!! Kom je mooi op mijn verjaardag aan
Inderdaad heel snel gegaan, volgens mij nog geen 2 weken!Zo zeg, dat is snel gegaan! Wanneer hebben jullie hem ingediend? Werkgever had al een sponsorship, toch? Fijn dat het bij jullie zo snel is gegaan, geeft de mens weer moed
Dat is een goed idee! Ben wel benieuwd naar jullie situatie, nog geen 457 toegekend dus? Jullie plan was om te vertrekken in oktober, toch? Ik ben uitgerekend op 5 maart 2016, dus die koffie kan wellicht nog wel een keer voor die tijd ;-)Dat klinkt hoopgevend! (Hier nog gedoe met sponsorship maar ik zal de LaStaVaZa van Joske niet bevuilen met onze zorgen)
@Joske Ten Bosch dan moeten we maar een koffie date plannen in Sydney! Wanneer ben je uitgerekend? Kom ik op kraamvisite ;-)
Toekenning bedrijf kan in 2 weken, maar ja je weet niet wanneer ze het aanpakken. Het hoeft in ieder geval niet lang te duren. De aussies hebben meestal niet erg veel haast....maar alles komt goed, uiteindelijk