cyberlientje
Active Member
gefeliciteerd
Zoow, wat een geweldig mooi nieuws blijf jij posten hier zeg!
Natuurlijk nog altijd gefeliciteerd met de komst van jullie (Ozzie)Baby! Wat zullen jullie in een achtbaan van emoties zitten. Begrijp helemaal de spanning om dat "definitieve" stapje te zetten...!
Dank je voor je felicitaties ....ja het is, met name voor mij, een supersonische achtbaan vol emoties. De keren dat ik de afgelopen weken (bijna) huilend aan de telefoon heb gehangen met mijn man, die gewoon aan werk was, zijn niet meer op twee handen te tellen. Mijn emoties variëren ook van super enthousiast, superblij, opgewonden en niet meer kunnen wachten tot "ik zie het niet meer zitten", behoorlijk gestresst, "ik heb meer tijd nodig" en "waar ben ik hemelsnaam aan begonnen". Maar ach...op een helder moment besef ik weer waar we het allemaal voor doen en ga ik weer vol goede moed verder....
Het is zeker weten een enorme rollercoaster, maar in die hele achtbaan ontstaan hele waardevolle momenten en worden banden sterker. De laatste maand voor ons verrek was de zwaarste, maar ook de mooiste die we ooit hadden kunnen wensen. Geniet ervan ,ook op momenten dat de "twijfelkant" de kop opsteekt. Het hoort er allemaal bij. Laat maar lekker over je heen komen. Het is heel bijzonder. Veel plezier en succes deze laatste periode in Nederland. See you in Victoria?! Groetjes
Pffff...three more weeks to go...and still so many things to do!!!