LaStaVaZa "the angels" :-)

Dank jullie allen voor jullie felicitaties :)

Even snel een update tussendoor....

Nadat we afgelopen 15 mei, totaal onverwachts, ons visum binnenkregen is de druk behoorlijk opgevoerd en moeten de laatste dingen in een rap tempo worden geregeld:confused: .
Inmiddels zijn de tickets geboekt en vliegen we 24 juni aanstaande met ons one-way tickets naar Melbourne. Maar man man man, wat heeft het mij een moeite gekost om op dat knopje "boeken" te drukken, zeg!! Ik bedoel, het weg willen en het daadwerkelijk weg gaan zijn toch twee andere dingen, nu gebleken. Begrijp me niet verkeerd....wil echt niets anders dan gaan, maar het komt nu allemaal zo dichtbij en is het zo definitief!! Is dit normaal of zijn het mijn hormonen maar??

Onze doosjes zullen in de week voor vertrek worden opgehaald en de laatste week zullen we met z'n vieren bij vrienden logeren om zo toch dichtbij de school van de meiden te blijven en niet gelijk alles achter te hoeven laten. De honden zullen bij mijn schoonvader verblijven totdat zij ook mogen vliegen. Ze mogen echter pas in augustus vliegen, dus zullen we ze ruim 3 maanden moeten missen :(

Van alle kanten krijgen we nu de vraag of we misschien nog even tijd hebben om gedag te zeggen aan vrienden (tijd, tijd?? kom zwaar tijd tekort!!!), dus is ons agenda'tje druk gevuld met afspraken, regeldingen en afscheidmomentjes..en dat naast alle normale dingen (school, verloskundige, zwemles etc)
Nog even volhouden dus.......:D

Zoow, wat een geweldig mooi nieuws blijf jij posten hier zeg!
Natuurlijk nog altijd gefeliciteerd met de komst van jullie (Ozzie)Baby! Wat zullen jullie in een achtbaan van emoties zitten. Begrijp helemaal de spanning om dat "definitieve" stapje te zetten...!

Zoow, wat een geweldig mooi nieuws blijf jij posten hier zeg!
Natuurlijk nog altijd gefeliciteerd met de komst van jullie (Ozzie)Baby! Wat zullen jullie in een achtbaan van emoties zitten. Begrijp helemaal de spanning om dat "definitieve" stapje te zetten...!

Dank je voor je felicitaties :)....ja het is, met name voor mij, een supersonische achtbaan vol emoties. De keren dat ik de afgelopen weken (bijna) huilend aan de telefoon heb gehangen met mijn man, die gewoon aan werk was, zijn niet meer op twee handen te tellen. Mijn emoties variëren ook van super enthousiast, superblij, opgewonden en niet meer kunnen wachten tot "ik zie het niet meer zitten", behoorlijk gestresst, "ik heb meer tijd nodig" en "waar ben ik hemelsnaam aan begonnen". Maar ach...op een helder moment besef ik weer waar we het allemaal voor doen en ga ik weer vol goede moed verder....

Dank je voor je felicitaties :)....ja het is, met name voor mij, een supersonische achtbaan vol emoties. De keren dat ik de afgelopen weken (bijna) huilend aan de telefoon heb gehangen met mijn man, die gewoon aan werk was, zijn niet meer op twee handen te tellen. Mijn emoties variëren ook van super enthousiast, superblij, opgewonden en niet meer kunnen wachten tot "ik zie het niet meer zitten", behoorlijk gestresst, "ik heb meer tijd nodig" en "waar ben ik hemelsnaam aan begonnen". Maar ach...op een helder moment besef ik weer waar we het allemaal voor doen en ga ik weer vol goede moed verder....

Het is zeker weten een enorme rollercoaster, maar in die hele achtbaan ontstaan hele waardevolle momenten en worden banden sterker. De laatste maand voor ons verrek was de zwaarste, maar ook de mooiste die we ooit hadden kunnen wensen. Geniet ervan ,ook op momenten dat de "twijfelkant" de kop opsteekt. Het hoort er allemaal bij. Laat maar lekker over je heen komen. Het is heel bijzonder. Veel plezier en succes deze laatste periode in Nederland. See you in Victoria?! Groetjes

Het is zeker weten een enorme rollercoaster, maar in die hele achtbaan ontstaan hele waardevolle momenten en worden banden sterker. De laatste maand voor ons verrek was de zwaarste, maar ook de mooiste die we ooit hadden kunnen wensen. Geniet ervan ,ook op momenten dat de "twijfelkant" de kop opsteekt. Het hoort er allemaal bij. Laat maar lekker over je heen komen. Het is heel bijzonder. Veel plezier en succes deze laatste periode in Nederland. See you in Victoria?! Groetjes

Ja dat is ook zo, maar dat is nu ook weer een beetje een probleem. Voorheen waren onze familiebanden niet zo heel sterk waardoor het voor ons "makkelijker" was om de stap te nemen. Nu ons vertrek in zicht is worden de familiebanden steeds sterker en wordt het voor ons steeds moeilijker:(
Anyway...love to meet up in Victoria:D

Mijn broer en ik hadden nooit een hele hechte band. We konden goed samen door 1 deur en zagen elkaar graag, maar we hadden allebei een totaal ander leven. Vanaf het moment dat wij ons nieuws vertelden zijn we enorm naar elkaar toegegroeid. Hebben we dingen gedeeld, waar we eerder nooit over spraken. Nu hebben we via What's App enorm veel contact en als het even kan skypen we samen. Iets mooiers hadden we niet kunnen bedenken. Het afscheid was moeilijk en emotioneel, maar voor ons allebei onvergetelijk. We zijn nu veel meer deel van elkaars leven dan we ooit zijn geweest. Met anderen is het contact hechter geworden, met anderen net als voorheen. Maar mijn broer en ik hebben elkaar gevonden door onze emigratie. Succes hè!

Vind het heel knap, zwanger, onderweg naar Australie, kids, inpakken, afscheid nemen, pppfffffff mijn hoofd begint al te tollen bij het lezen ervan. Wij wonen in hetzelfde dorp als jullie en zijn inmiddels al 3 jaar aan het twijfelen wel/niet. Mag ik vragen op welk visum jullie gaan? Mijn man heeft namelijk hetzelfde beroep als jouw man en heeft de laatste 5 jaar een eigen bedrijfje gehad in Vierpolders, maar daar zijn we door de crisis mee gestopt. 3 Jaar geleden hebben wij een bureau benaderd om het voor ons uit te zoeken en die gaf ons weinig kans.

Succes met inpakken, regelen, mocht je een handje nodig hebben en ik kan het, wil ik best komen helpen.

Zo....even een korte update..

De vrachtwagen met onze spullen is gisteren vertrokken in afwachting van een container. De kinderen hebben gisteren afscheid genomen van school, wat hun en ons toch best erg zwaar viel...menig traantje weggepinkt :( en nu zijn we druk bezig met de laatste dingen regelen/doen, want maandag vliegen we one way richting Ozzie:D
Bij aankomst is er een gemeubileerde woning geregeld, wat gelijk een behoorlijke last van onze schouders af haalt en voor de rest zijn we gewoon erg benieuwd hoe het daar zal zijn.:rolleyes:
Weet niet of ik voor vertrek en de dagen na aankomst de tijd/mogelijkheid heb om te posten, maar zodra ik de gelegenheid heb zal ik weer wat posten.
Voor iedereen die nog druk bezig is met de weg naar Ozzie....GOOD LUCK!!!:up:
See ya down under!!!

Een voorspoedige reis en een behouden aankomst gewenst.
Sit back, relax and enjoy your flight!

Back