LaStVaZa de Bangmaaatjes

Allereerst gefeliciteerd natuurlijk :)

Ik weet niet of het (nog) zo is, maareh... ik dacht dat diegene die het visum had aangevraagd eerst gecleared moet worden door immigration. Een partner kan daarna pas officieel door de douane. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar omdat je dochter eerst gaat, dacht ik, ik zeg het even. Misschien is het dikke onzin, maar ergens speelt het in mijn hoofd.
Geen probleem hoor. We hebben alleen maar waardering voor een ieder die meedenkt. Onze dochter is 21 daarom is het nu anders. Van ons australisch emigratiebureau ook de bevestiging gekregen dat zij eerder mag dan ons. Zij hoeft ook daarom niet bij ons in Sydney te wonen maar mag zich in heel Australie vestigen.

Wauw wat een prachtig nieuws!
Ben vooral benieuwd naar hoe jullie dochter die tijd tot jullie komst gaat ervaren, of is ze sws van plan elders in Australie zich te vestigen?
Ongelooflijk mooie vooruitzichten allemaal, geniet van deze laatste periode in NL!

Wauw wat een prachtig nieuws!
Ben vooral benieuwd naar hoe jullie dochter die tijd tot jullie komst gaat ervaren, of is ze sws van plan elders in Australie zich te vestigen?
Ongelooflijk mooie vooruitzichten allemaal, geniet van deze laatste periode in NL!
Nienke (dochter) heeft al eerder een jaar in Perth gezeten als Au Pair en gaat daar nu opnieuw Au Pairen en studeren. Ik ken Nienke toevallig van mijn Au Pair tijd in Perth. Dus dat gaat helemaal goed komen dat ze daar al eerder, zonder paps en mams, aan gaat komen ;-)

Voor de eerste 4 weken hebben we een apartment gehuurd via airbnb. Het is holland house in Bangor. Ziet er super goed uit en het zijn heel toevallig Nederlanders. Ze halen ons zelfs van het vliegveld. Ze willen ons ook helpen met andere dingen we allemaal moeten regelen. Een huis vinden moet wel lukken in 4 weken. Je kunt op zoveel websites iets leuks zien, maar we willen het toch graag zien. Zojuist online een bankrekening aangevraagd bij Westpac. De eerste spullen zijn naar Perth met de boot en komen rond 21 april aan. Onze dochter blij want alle kleding meenemen in 30 kg gaat natuurlijk niet. Ons schip komt half mei aan met oa meer kleding. Gaat helemaal goedkomen. Dinsdag 14 april is mijn laatste werkdag met als afsluiting een afscheidsborrel. Zondag 19 april is ons afscheidsfeestje voor vrienden en familie.

Wauw, jullie zijn hier al bijna. Veel plezier met alle afscheidsfeestjes en goede reis! En een beetje hulp is altijd prettig. Zijn deze Nederlandse huiseigenaren ook actief hier op het forum of is dat puur toeval?

Wauw, jullie zijn hier al bijna. Veel plezier met alle afscheidsfeestjes en goede reis! En een beetje hulp is altijd prettig. Zijn deze Nederlandse huiseigenaren ook actief hier op het forum of is dat puur toeval?
Geen idee eigenlijk. Er is een groep "Nederlanders in Austtalie" op facebook en daar kreeg ik de tip. Zal het eens vragen

Back