leeftijd

oke oke Johan hier even alles op een rijtje,
heb je weer wat te doen :-D

Ik - 31 jaar
Mijn vriendin Monique - 28 jaar
Mijn zoontje sun of my life - 22 maandjes

Prettig weekend :up:

Jack :evil:
 
[quote author=Annemiek link=topic=3655.msg56779#msg56779 date=1145517474]
Hey wow! Er zijn toch nog jongeren mensen dan mijzelf op het forum ;) Buiten de kiddies dacht ik dat Jacquelien de jongste was en dat ik daarna kwam, maar blijkt dus van niet :)
[/quote]

Ben ik dan het jongste _min of meer active_ lid?  :-o
 
[quote author=Rol link=topic=3655.msg43094#msg43094 date=1137071325]
Hoi, ik zal mijn leeftijd langzaam onthullen............... :wink:...................32!  :-o

Gr Rol   :-D
[/quote]
Sorry, ik kan het niet laten om dit te zeggen maar je hebt op dit moment even het privilege om ook 32 posts te hebben gemaakt op dit forum. 32 Jaar en 32 posts. Alleen ja, als je nu een post maakt ben je erover heen.
Ojee, nu moet ik ook mijn eigen leeftijd verklappen: 34 jaar. Hmm, volgens www.jeechteleeftijd.nl ben ik nog maar 30,5.
Goeie zaak.
 
[quote author=hawk link=topic=3655.msg57160#msg57160 date=1145805050]
www.jeechteleeftijd.nl ben ik nog maar 30,5.
Goeie zaak.
[/quote]

Eigenlijk ben ik geen 31 jaar , maar 31, 7 dus over 5 maandjes 32 jaar, oke  :thinking:

:lol1:       :rotflmao: :rotflmao:           :loldevil: :loldevil:            :lol1:

Jack :evil:

ps; doe het Johan niet aan dat hij zijn gemiddelde met halfjes moet berekenen, valt niet mee........................
 
Zo,

laten wij de gemiddelde leeftijd dan maar weer een beetje opschroeven.
45, 42, 17, 13 en 4.

Nou rekenen maar weer
 
dan zal ik het gemiddelde weer een klein beetje naar beneden halen  :-D

20 jaartjes jong  :lol:
 
En ik weer omhoog, let op hier komt het :dance:

Gerard-------36 jaar
Brechtj--------36 jaar

Davie---------6jaar
Stefan--------4jaar

Hoe ouder hoe wijzer :cheers:

Laat de jeugd maar roepen :cry2: de bejaarden hebben gewonnen

Groetjes en veel liefs :gramps: :lol1:
 
O jee nog helemaal niet gedaan nou misschien kunnen wij het gemiddelde wel weer iets veranderen.

Eric : 38
Marjon : 33
Indah : 2
 
[quote author=hawk link=topic=3655.msg57160#msg57160 date=1145805050]
[quote author=Rol link=topic=3655.msg43094#msg43094 date=1137071325]
Hoi, ik zal mijn leeftijd langzaam onthullen............... :wink:...................32!  :-o

Gr Rol  :-D
[/quote]
Sorry, ik kan het niet laten om dit te zeggen maar je hebt op dit moment even het privilege om ook 32 posts te hebben gemaakt op dit forum. 32 Jaar en 32 posts. Alleen ja, als je nu een post maakt ben je erover heen.
Ojee, nu moet ik ook mijn eigen leeftijd verklappen: 34 jaar. Hmm, volgens www.jeechteleeftijd.nl ben ik nog maar 30,5.
Goeie zaak.
[/quote]

Zou eigenlijk wel eens willen weten waar ze dat nou allemaal op baseren hoor... Ik was 20.6 totdat ik aangaf dat ik, van de meer dan 10 familieleden en vrienden, en ongeveer 3 tot 5 per maand zag... Toen was ik ineens 23.9!
Ach jaaa... ben nu 24.5 en volgens de test 23.9...
 
Ik zal onze leeftijden er ook nog even bijzetten:
Ik ben 26 en Richard is 38. Het gemiddelde zal er wel tussenin liggen :lol:
 
ook wij vallen niet meer onder de jeugd, maar ook niet tot de wijze oudere.
is er geen groepje waar wij in vallen???

hans 38 (nog maar net hoor)
cathy 35
jordi  7
shannon 3
 
@ johan,

waar staan we nu ongeveer ?

of ben je al de tel kwijt na al deze info  :thinking:
 
Hee Miekje, jij komt er nog goed vanaf... mijn echte leeftijd is 54.4!! (ben 40)... oeps!
 
vind die test niet echt betrouwbaar. Ik ben volgens hun 47(in het evht 38), sport minimaal 3 x maal in de week en heb een goede conditie al zeg ik het zelf. Heb geen zittend beroep, eet ge zond en gevarieerd(ook wel eens een vette hap hoor) en ja helaas ik rook. Maar je gaat me niet vertellen dat omdat ik rook ik 9 jaar ouder ben, terwijl de meeste mensen mij juist een jaar of 5-10 jonger schatten??
 
Als je niet rookt, niet vaak auto rijdt en weinig medicijnen gebruikt zit je volgens mij al erg goed. Ik loop hier ongeveer 3 keer per week naar de 5e verdieping met de trap en naar beneden doe ik altijd met de trap. Verder sport ik (nog) niet. Het hardlopen komt binnenkort wel weer als het wat warmer wordt.
Over eten wordt trouwens niet erg veel gevraagd....
Maar goed. Verder heb ik een conditie van 3x0 ;)
 
Hoi Johan,
Aangezien je visumaanvraag de deur uit is, heb je vast tijd zat  :-D om opnieuw gemiddelde uit te rekenen want hier komen nog 5 leeftijden bij :
Stephen 37
Nath 36
Jasper 12
Tom 10
Seppe 8
Grtjs,
Nath
 
Hi hi. Ik ben 34.8 (ik ben 34 en 3 maanden, dus dat is aardig gelijk)
Ik snap er echter niks van. Ik vind mezelf nou niet het toonbeeld van fit & gezond...........
Veel te slecht eten en te weinig bewegen. Toch ben ik door die test ook wel weer wat positief gestemd geraakt. Ik doe toch ook wel een aantal dingen goed! (niet meer roken, niet veel drinken, nauwelijks bellen in de auto....... :?)

Nee, die test haalt alle nuances eruit!

Maar wel grappig om te zien.....
 
Dag Henriette,

Dat wisten we toch al,

[quote author=henriette link=topic=3655.msg57404#msg57404 date=1145970951]

Maar wel grappig om te zien.....[/quote]

Je bent grappig om te zien  :-D  :up:

Jack :evil:
 
Back
Top