Lela, Rudy en kids in Adelaide... JA JA JA JA JA!!!

Wij hebben toendertijd ook ons visum in NZ afgehaald en helaas ging dat niet zonder slag of stoot. Ze hadden geen computerverbinding met Adelaide. Of we onze tickets maar even wilden wijzigen, tjsa ging niet. Dan maar cancelen en nieuwe boeken. Tsja dat ging ook niet! Uiteindelijk zijn we daar tot ver na sluitingstijd geweest en hebben we het toch nog voor elkaar gekregen. Mijn advies: neem je tijd. Je weet maar nooit wat er tussen kan komen....

Hoi Lela,

Hoop dat jullie al wat meer duidelijkheid hebben ivm visa, tickets NZ, aankomst spullen etc. Tjonge, het blijft tot op het laatst een geregel van jewelste ...maar jullie zijn nu echt aan de aller-aller-allerlaatse horde bezig!!  :up:

Succes ermee& veel plezier verder!

ps: las over de bushfires op KI! Zag er angstaanjagend uit...  :-(

Gelukkig wel, het is nu helemaal rond  :up: (see pm). Tis inderdaad een geregel, maar het is het meer dan waard hoor :)

Ja, we waren nog van plan in de schoolvakantie naar Kangaroo Island te gaan, maar ik geloof dat we dat misschien beter even kunnen uitstellen... :| Wat een toestand daar!

Hey Lela,
Een beetje laat, maar alsnog van Harte gefeliciteerd  :up:
Ik ben weinig op internet dus ik lees het nu pas.

Cheers,
Jolanda

Ha Lela,

Pm  en de rest gezien, grazie! En jullie alvast veeeeel plezier met de trip, wat hebben jullie het toch zwaar jongens, ik leef echt mee... :grin:
Wij realiseerden ons vorige week dat dit (if all goes well) voorlopig waarschijnlijk de laatste StKlaas in NL was! Extra veel foto's en opnames gemaakt van zingende kindertjes bij schoenen met wortels... :smile:

take care,
Tampet

En we zijn weer terug... MET VISUM!!!! Hoera, hoera hoera, alles geregeld, we mogen blijven in dit mooie land  :up: Tis inderdaad wel een bureaucratisch gedoe hoor, dat visum halen, maar uiteindelijk alles geregeld. Moet even eerlijk toegeven dat ik de tranen in mijn ogen had toen de aardige loketdame mij de paspoorten met visa gaf... Stond ik daar in mijn uppie in de ambassade te janken  :grin:. Ja, alleen, want we hadden de dag daarvoor al met zijn vieren voor Piet Snot bij de ambassade gestaan; de mensen in Adelaide waren namelijk de grant mail vergeten door te sturen, dus er werd echt geen visum afgegeven. Maar ik moet zeggen, de meneer achter het loket was heel behulpzaam en bood aan om zelf ook nog een mail naar onze case officer te sturen. We zagen er zeker wat desperate uit, zo met onze 2 kindjes, dat hij ook meteen vertelde dat we niet alle 4 weer terug hoefde te komen, maar dat ik of Rudy ook alleen mochten komen. Hierna met de hulp van Rob (wie anders :)) is het allemaal weer goed gekomen en ik kreeg zelf ook nog een hele aardige mail van onze case officer, dus onze kerst is goed!

Daar bovenop komen onze spullen de dag na kerst... dus dan is eindelijk alles in kannen en kruiken, net nog voor het einde van het jaar  :up:

[size=10pt][move][glow=red,2,300]Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd![/glow][/move][/size]

:up: Eindelijk, het lange wachten en harde werken beloond!  :up:

Mariette

Te gek zeg!! Super cadeau zo vlak voor de kerst.
Fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2008, dat het maar een te gek jaar mag worden!!

HA permanent residents, how does it feel?  :smile: :up:
Super Lela, jullie hebben de klus nu echt geklaard, 100% voltooid...fijne feestdagen & alvast heel veel uitpakplezier daarna!

Cheerio,
Tampet

Van harte gefeliciteerd.  :up:
Eind goed, al goed.
Dit zijn wel hele mooie feestdagen voor jullie.

Groet Gerrit

Hee, goed joh! Nou, nu dan de papiermolen achter de rug is, kan je d'r weer om lachen, niet dan?

Veel geluk!

Ireen :)

Ha, wat dacht je, ik lijk de kerstman wel:

[size=20pt]HA HA HA HA![/size]

wat  Ho Ho Ho mag natuurlijk niet meer :)

Nee hoor, zonder gein, het voelt hartstikke goed en inderdaad nu alles achter de rug is, is het allemaal goed!

Groetjes,
Lela

Jullie zijn ons aller lichtend voorbeeld... (op degene die al hoog en droog gesetteld zijn na natuurlijk), enjoy the ride!

Ontzettend gefeliciteerd Lela!!!!
Eindelijk dat felbegeerde stickertje, en
ja hoor daar mag je best even om janken,
...als het maar vreugdetranen zijn  :grin: :up:

Even een vraagje; op wat voor visum zijn jullie Australie binnen gekomen, en daar verbleven totdat je een echt visum had? :)

Hee Luuk, sorry voor het late antwoord... ben niet zo heel veel meer op het forum...

Anyway, we zijn hier op een toeristenvisum heen gegaan, hebben bijna 2 maanden rondgereisd (Brisbane to Adelaide) en hebben toen heel ongeduldig onze pre-grant letter hier in Adelaide afgewacht...

Groetjes,
Lela

Geen probleem.. :)

Ik heb begrepen van onze agent dat we niet tijdens de visum uitgifte (afgifte?) in Oz mogen zijn.

Back