LET OP!!!!!!!!

Sabien

New Member
Voor iedereen die bezig is met de aanvraag van een skilled independent:

er zijn nieuwe formulieren op de site (47SK, 80) en checklist op www.immi.gov.au. Ook booklet 6 is vernieuwd.

Weet niet per wanneer, ik heb het voor de zomer uitgedraaid en kom er nu achter. Booklet 6 is een stuk uitgebreider en verduidelijkt, ook de checklist en hoe je visum application in te dienen (portfolio). Zorg dus ten alle tijde dat je er zeker van bent dat je de laatste update instuurt........! Weet niet of dit voor andere visum aanvragen ook geldt......

Gr. Sab
 
[quote author=Sabien link=topic=2623.msg28475#msg28475 date=1127224979]
Voor iedereen die bezig is met de aanvraag van een skilled independent:

er zijn nieuwe formulieren op de site (47SK, 80) en checklist op www.immi.gov.au. Ook booklet 6 is vernieuwd.

Weet niet per wanneer, ik heb het voor de zomer uitgedraaid en kom er nu achter. Booklet 6 is een stuk uitgebreider en verduidelijkt, ook de checklist en hoe je visum application in te dienen (portfolio). Zorg dus ten alle tijde dat je er zeker van bent dat je de laatste update instuurt........! Weet niet of dit voor andere visum aanvragen ook geldt......

Gr. Sab


[/quote]

Er loop al een draadje van dit topic,
Wij zagen het in Aug dit jaar en hebben het hier op het forrum gezet.
Toch bedankt Sabien.   :up:
 
Ik heb begrepen dat er in principe iedere 3 maanden een herziening van de regels plaats vind, en de formulieren en booklets kunnen wijzigen. Goed in de gaten houden dus  :wink:
 
[quote author=Ineke link=topic=2623.msg28478#msg28478 date=1127226085]
[quote author=Sabien link=topic=2623.msg28475#msg28475 date=1127224979]
Voor iedereen die bezig is met de aanvraag van een skilled independent:

er zijn nieuwe formulieren op de site (47SK, 80) en checklist op www.immi.gov.au. Ook booklet 6 is vernieuwd.

Weet niet per wanneer, ik heb het voor de zomer uitgedraaid en kom er nu achter. Booklet 6 is een stuk uitgebreider en verduidelijkt, ook de checklist en hoe je visum application in te dienen (portfolio). Zorg dus ten alle tijde dat je er zeker van bent dat je de laatste update instuurt........! Weet niet of dit voor andere visum aanvragen ook geldt......

Gr. Sab


[/quote]

Er loop al een draadje van dit topic,
Wij zagen het in Aug dit jaar en hebben het hier op het forrum gezet.
Toch bedankt Sabien.  :up:
[/quote]

Ik kan die thread niet vinden van augustus.... zou je die aan mij kunnen aangeven, dan kan ik zien wat er veranderd is aan boekje 6

Groeten Sander
 
Sander,

anders gewoon nog een keer booklet 6 downloaden of even naar de site van dimia en lezen..... :up:

het is niet dat de laatse papieren hier op het forum staan namelijk...

Gr. SAb
 
Hier is de link
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=2212.0

Er staat meestal bij of de oude nog gebruikt kunnen worden.

Gr. Ton
 
Back
Top