Leuk en betaalbaar hotel in Berlijn?

Marielle

New Member
Hoi allemaal,

De afspraak voor ons interview in Berlijn staat vast, de treinreis is geboekt, nu nog een leuk betaalbaar hotelletje.....

Wie weet een leuk hotel, pension, appartement of bed & breakfast niet al te ver van de ambassade?  :?

Bedankt alvast, Marielle

Hi Marielle,

Wij verbleven in Novotel Berlin-Mitte:

http://www.novotel.com/novotel/fichehotel/gb/nov/3278/fiche_hotel.shtml

Niet echt goedkoop ofzo, maar ze hadden toen een aardige aanbieding voor 2 nachten, inclusief ontbijt, 1 diner en pasjes voor gratis openbaar vervoer. Dus al met al was het niet al te duur.

Het grootste voordeel vonden wij dat de metro bijna voor de deur van het hotel stopt (handig als je Berlijn nog wat wilt verkennen) en het was iets van 5 minuten lopen van de ambassade dus dat was perfect.

Groet,

Sander

ja die metro is echt handig in berlijn. wij verbleven in alt tempelhof hotel. je moet met de metro bij stad mitte ( U6) uitstappen en dan sta je voor de ambassade

groetjes charlotte

Hoi hoi,

Je kunt ook altijd kijken op www.changemyhotel.com.... Hoe later je boekt, hoe goedkoper de kamers worden. Ik ga trouwens  vliegen... 's ochtends heen en 's avonds terug..  Ik heb 107 euro betaald.
Ik moet alleen naar de ambassade en ga liever meteen terug om met mijn (toekomstige) man te gaan cammen en hopelijk het goede nieuws te vertellen!!

groetjes Ellen

Hoi, we hebben een hotel gevonden, Hotel Konstanz bij Charlottenburg. Voor de trein hebben we voor een retourtje 60 euro per persoon betaald inclusief reserveringskosten (woensdag heen/zaterdag terug), dat was een speciale aanbieding. Het hotel is 24 euro p.p.p.n. Iets duurder dan gemiddeld voor Berlijn, maar we kiezen voor wat meer luxe.....

Groet, Marielle

Back