leuke buurten om te gaan wonen in sydney?

jeroencools

New Member
ik vertrek volgende week naar sydney om er te gaan werken,ben 27 jaar en wil er graag wat in een jongere buurt gaan wonen waar wat te beleven valt en als het kan nog wat bij het strand ook :)
had gedacht aan een budget van een 400 dollar per week kan er iemand mij tips geven?

grtz
 
Ik heb zelf 4 maanden in Bondi gewoond, was 600 dollar per week voor een oud appartementje met 2 slaapkamers, wel vlak bij het strand. Dit was natuurlijk tijdelijk dus waarschijnlijk niet echt relevant, maar ik heb toen wel de indruk gekregen dat het geen goedkope buurt was om te huren, is ook heel toeristisch natuurlijk ... Maar heb er wel graag gewoond :)
 
Noorden van Sydney, dicht bij strand en goede verbinding gaan niet samen. Vanuit Manly kan je de ferry nemen en dat is dicht bij strand, maar waarschijnlijk net zo duur als Bondi. De rest van de North Shore is lastig vwb OV v
erbindingen. Voor levendige suburbs met een goede verbinding en betaalbare appartementen denk ik aan Chatswood. Maar dat is erg asiatisch, vind ik zelf heel erg leuk maar het moet je aanstaan natuurlijk. De verder weg naar het noorden de goedkoper het wordt, maar des te minder is er te beleven. Ik heb self in Hornsby gewoond, best leuk maar geen uitgaansleven of iets dergelijks.
 
Crows Nest, Neutral Bay of Mosman. Dat zou mijn keuze zijn in jouw geval. Vooral Crows Nest. Maar ik weet niet wat daar de huur is maar n 1 kamer appartement zou mogelijk moeten zijn voor 400 aud per week.
 
Crows Nest, Neutral Bay of Mosman. Dat zou mijn keuze zijn in jouw geval. Vooral Crows Nest. Maar ik weet niet wat daar de huur is maar n 1 kamer appartement zou mogelijk moeten zijn voor 400 aud per week.
thx en is daar strand en wat uitgaans gelegenheid in de buurt?
 
ik zou zeggen kijk ff op de kaart. dan zul je zie dat het strand circa 20min rijden is. Er zijn daar wel veel uitgaansmogelijkheden. Streetview in google geeft je n idee
 
het is surry hills geworden! ga daar met iemand een app delen dan kan ik wa beter sparen ;)
is naar het schijnt een heel leuke buurt om te wonen met veel restaurantjes enz..

grtz
 
Back
Top