Leuke wetenswaardigheden

waar ik niet aan kon wennen? als je ergens thee bestelt wordt er wel gevraagd of je er suiker in wil, nee zeg ik dan
maar iedere keer vergeet ik dat ze er dan wel een scheut melk in gooien  :wall:, wat is dat smerig zeg......

oja, het waterkolkje in je afvoer draait de andere kant op!!
 
Dat waterkolkje schijnt links en rechts betwist te worden............ :-(

Ik geloof er ook nog steeds in, hoor!

Marc
 
BUMMER..................... :-( :x :|

Weer een heilige overtuiging naar de maan. Bedankt hoor, Syl................ :oops:

Nou, ik ga even kijken of de Paashaas is langsgeweest! Doei!

Marc
 
Sorry..........ook ik ben "shattered" dat het een myth (busted!) is, maar het goede nieuws: The easter bunny is geweest!!! Gelukkig bestaat die dus gewoon wel :up:

Happy Easter!
Syl
 
Nou, ik heb geen Bunny gezien... :-(
De eieren die in de koelkast liggen heb ik zelf gekocht en zijn gewoon van de kip (jaja, organic) :-(
De chocola die ook in de koelkast ligt is ook nog steeds vierkant en plat :-(
Ik voel me nix nie hoppig :-(

'Is maar goed dat ik zelf een ei ben en met lange tanden een boterham kan gaan eten...
 
[quote author=Syl link=topic=4215.msg56255#msg56255 date=1145145009]
Sorry..........ook ik ben "shattered" dat het een myth (busted!) is, maar het goede nieuws: The easter bunny is geweest!!! Gelukkig bestaat die dus gewoon wel :up:

Happy Easter!
Syl
[/quote]

Jaaaaaaa, tof man, ik heb ook het bewijs ervan! Allemaal eitjes. Kyara (mijn dochter van 6) en ik zijn er zeker van dat-ie bestaat!

En nou geen sites opgeven die het tegendeel willen bewijzen, he?

Marc
 
Weet je wat ik leuk vind? Dat de Kiwi's hun Haka doen aan het begin van een international game. Wel 's gezien? Helemaal geweldig :)
 
haka.jpg


Hm Hm!!
 
De Samoans hebben er ook eentje, die schijnt nog agressiever te zijn :) Maar gaaf om te zien, ik vind het wel wat hebben. Ah, overigens doen ze dat niet bij álle sporten, maar gister bijv. wel bij Rugby League. Stoere mannen! :) :)


Hee, terug naar de snoep, ik gaf laatste een zwart-wit-bal aan een vriendin, nou dat was natuurlijk ook weer lachengierenbrullen.... Ze kwam nog niet eens aan de zwart-wit toe! Spuug spuug spuug maar uit! :-D
 
LOL... Ik weet zeker dat, als ik de bewegingen ook doe, onze NZ vrienden en klanten meer dan onder de indruk zullen zijn..... :-D :-D

P.S. die suggestie om naar een tape van de All Blacks te kijken is helemáál geweldig! hihi Overigens staat er in de plaatjes niets van die uitgestoken tong!
 
Nee ik had dit plaatje inderdaad ook al gevonden en zag niets over de tong! :)

Geweldig in het Auckland Museum hebben ze een hele tentoonstelling over de Maori cultuur.
 
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/photo_galleries/4070302.stm

Hier een meneer die het allemaal stap voor stap voor doet, maar dit lijkt me anders dan jouw plaatje Syl... Meerdere manieren voor de Haka??
 
aha! Slim koekie is dat toch he :up: Ga gelijk even googlen voor een leuk plaatje :)

Groetjes
Syl
 
Toen ik in australie was de wk rugby aan de gang en deden de spelers van NZ ook altijd die dans voor de wedstrijd Dat was echt gaaf om te zien ik dacht ook altijd dat er maar 1 echte dans was. Het is wel erg indrukwekend maar dat is ook de bedoeling :wink:

Groetjes Fred
 
Back
Top