Libelle

Zo, het topic is al aardig uitgebreid! Vergeet af en toe te kijken, maar nu toch even tijd gevonden. Ik woon in Bull Creek, dus redelijk dicht bij de city en ik ga ook vaak genoeg naar Fremantle, dus daar afspreken kan ook! Gerries idee klinkt ook goed, dan kunnen we een soort route uitstippelen ;) Het maakt mij niet zoveel uit, ik ben allang bij dat ik ze door kan geven! Ik zal het topic wat vaker checken en dan hoor ik wel wat het plan wordt. Qua dagen ben ik flexibel want ik studeer, qua vervoer wat minder (heb zelf geen auto op het moment) dus als we ergens afspreken moet het wel met het openbaar vervoer te bereiken zijn :)
 
Trouwens, mag ik meteen van deze gelegenheid gebruik maken om een brutaal vraagje te stellen... Ik ben bezig met mijn afstudeer scripie en ik heb nog Australische respondenten nodig voor een enquete die ik heb gemaakt.... Zouden jullie me misschien kunnen helpen en een aantal Australische kennisen mijn enquete doorsturen... Natuurlijk kan je hem ook maken als je Nederlands bent, dus vul hem alsjeblieft ook zelf in! Maar ik zoek vooral Australiers. Ik heb een coverletter opgesteld die je makkelijk in je email kan plakken (zie onderaan dit bericht) en het zo me heeel erg helpen als jullie hem door kunnen sturen!!!!!

Dear sir/madam,

My name is Eveline Lensvelt and I am a Masters student at Wageningen University in the Netherlands. I am writing a MSc thesis as part of a Master degree in Management, Economics and Consumer studies. For my MSc thesis I am looking into several aspects related to eating insects (entomophagy). The aim of the thesis is to find a way to optimize the attitude of Western consumers toward entomophagy. In order to gain insight into the attitude of Australian consumers toward entomophagy and the possibilities to optimize this attitude I have designed a survey. It would be incredibly helpful if you could take the time to take part in the survey, it should take about 15-20 minutes of your time. All responses are anonymous and the data will only be used for the purposes of this research. The link to the survey is http://tinyurl.com/survey-entomophagy the survey will work best using Firefox or Google Chrome. (If clicking on the link does not work, please copy and paste the link into the address bar of your browser). The closing date for the survey is Friday, 10 August 2012.

Your help will be very much appreciated.

Thank you,
Eveline Lensvelt
cleardot.gif
 
Nou ik zal eens starten met de woonplaats lijst.Wie volgt? zodat we een route kunnen uitzetten voor de libelles?
Of wat we ook kunnen doen is een Libelle middag houden in een cafe (elke maand/3 maanden (whatever) een ander cafeetje of zo.)
Of een cafeetje in de buurt van enkele Nederlanders onder ons en dan de Libelles doorgeven aan een ander groepje Nederlanders die bij elkaar in de buurt wonen
Laat eens weten wat jullie ervan vinden? Of heb je een ander/beter idee?.

Gerrie- Palmyra
 
Hoi Eveline,
Heb zojuist je enquete ingevuld. Ik vond wel dat er veel dezelfde vragen instonden, maar ja.
Veel succes met je studie.
Jeetje zeg, zie ik nu pas dat de sluitingsdatum 10 Augustus was!! Ach, what the heck. Toch een leuke afwisseling geweest.
Gerrie
 
Heb vrienden in Palmyra wonen, Marmion Street. Ik hou je wel op de hoogte wanneer wij daar in de buurt zijn, of wanneer wij naar ons komen en dan kunnen we iets afspreken. Woon zelf in Butler
 
Hoi Gerrie en Sacha!

Gerrie, heel erg bedankt voor het invullen! Het is niet voor niks geweest hoor! De sluitingsdatum had ik bijgesteld naar 11 Sept, dus hij is nog meegenomen in de analyze! (Ben ik nu druk mee bezig!). Wat betreft de Libelles, de stapel groeit, dus ik hoor het wel wanneer iemand ze op wilt halen/ergens af wilt spreken om ze over te nemen! Ik vind het geen probleem om ze ergens mee naartoe te nemen, het enige is dat ik geen eigen vervoer heb dus dat makkelijk met het OV te bereiken moet zijn, bijvoorbeeld de city of Fremantle!

Groetjes! Eveline
 
Hallo Eveline en Sacha,sorrie ik ben een poosje niet hier geweest.
Ik wil de libelles wel bij je ophalen Eveline, laat me even weten waar of geef even je tel. nr. door dan spreek ik een dag/tijd af met je.
Wanneer ik ze heb gelezen, gaan ze door naar Sacha.
Groetjes,
Gerrie
 
Hoi Sacha, ik heb de Libelles laatst bij Eveline opgehaald en ben begonnen met lezen, maar ik probeer ze niet allemaal in één keer uit te lezen. Ik hoop dat ik ze allemaal uit heb over ongeveer 2 weken.Ik laat het je wel weten. Ik kan je wel al zeggen dat je er zeer zeker van zult genieten om ze te lezen.
Nog bedankt hè, Eveline. Fijn leesvoer!!!:up:
Groetjes,
Gerrie
 
Haha no problem! En je leest ze inderdaad snel ;) Zal binnenkort weer even smsen want de nieuwe stapel groeit alweer!

Groetjes!
 
Ik kreeg deze week een stapeltje Eva's van mijn moeder, de Eva is vergelijkbaar met de Libelle maar dan christelijk. Ik weet niet of daar evt. interesse voor is, maar zo ja, wil ik ze best doorsturen als ik ze uit heb. Het zijn er 4, van april 2012 tot juli 2012. Laat maar weten :)
 
Ik kreeg deze week een stapeltje Eva's van mijn moeder, de Eva is vergelijkbaar met de Libelle maar dan christelijk. Ik weet niet of daar evt. interesse voor is, maar zo ja, wil ik ze best doorsturen als ik ze uit heb. Het zijn er 4, van april 2012 tot juli 2012. Laat maar weten :)
Over een poosje misschien...
 
Hoi Sacha,
Ik wil de Libelles graag aan je doorgeven. Laat me even weten of ik ze bij je vrienden in Palmyra moet afgeven, of hoe je het wilt doen.
Groetjes,

Gerrie
 
Prachtig!! Ik zal ze even bellen en vragen wanneer ze thuis zijn of dat je het pakketje voor de deur neer zou kunnen leggen. Zal je het adres even in een PB sturen :)
 
Back
Top