Libelle

*Eveline*

New Member
Hallo mede-Perth bewoners!

Ik ben ongeveer een maand geleden geemigreerd en ben inmiddels redelijk gesettled hier! Heerlijk om hier nu echt te wonen, het wachten is beloond :)

Maar, de reden van mijn post, is er iemand geinteresseerd in het Nederlandse tijdschrift Libelle?? Ik heb een abonnement kado gekregen, en vroeg me af of ik er nog iemand anders blij mee zou kunnen maken? Ik ken nog niet echt veel mensen hier, laat staan andere Nederlanders, dus vandaar dit oproepje :)

Groetjes! Eveline
 
Libelle?? Heerlijk!!! Zo stom, was altijd het tijdschrijft dat mijn moeder las en wat ik absoluut niet wilde hebben op de tafel. Nu wordt ik helemaal blij van de Libelle, of het Allerhande krantje....
Ik doe wel mee aan een roulatie systeem, maakt mij niet uit als ze al oud zijn, maar dan blijf ik een beetje bij met wat er in Nederland gebeurd en heb ik weer iets om met mijn schoonmoeder over te praten :)
 
dat is een leuk kado...

ik krijg af en toe ook de flair en libelle, margiet, vriendin etc opgestuurd en als ik ze uit heb gaan ze of door naar andere nederlanders in de buurt of ik geef ze af bij de Nederlandse winkel in Guildford. Daar heeft Jef ze onder de balie liggen en hij vraagt er niets voor als je er een stel wilt lenen om te lezen..... zo ook met de allerhande...
 
Jaa inderdaad een super leuk kadoo! En ja, ook ik wilde eerst eigenlijk niet toegeven dat ik de Libelle best leuk vond! Ik las hem altijd als ik in het weekend thuis kwam! Maar ik ben nu over mijn 'schaamte' heen en geef gewoon ronduit toe dat ik het heerlijk vind om even te zitten met een koptje thee en de Libelle ;)

Ik zal eerst even sparen dan en als ik een stapeltje heb zal ik je wel weer ff een berichtje sturen :) En thanks voor de tip over het Nederlandse winkeltje! Zag dat er inderdaad al het een en ander over geschreven was en had laatst ook al even op hun FB pagina gekeken, toch leuk om te weten dat je de meeste Nederlandse dingen ook gewoon hier kan kopen!!

Groetjes!
 
Heel leuk,
ik wil ook wel meedoen aan een roulatiesysteem van de Libelle. Ik heb het altijd het beste tijdschrift gevonden in Nederland.
Ik kijk ook vaak op de Libelle website. Maar het tijdschrift lezen met een kop koffie erbij geeft mij toch wel meer het Hollandse gevoel.

Gr. Gerrie
 
Ik heb inmiddels een stapeltje verzameld! Wie heeft er interesse en een idee over hoe we dit 'roulatiesysteem' kunnen opzetten? Groetjes!!!
 
klinkt goed, heb op het ogenblik niets meer liggen :(
waar ergens woon jij? Ik zelf zit SOR:) en Sascha zie ik af en toe :( want ff naar hun rijden schiet er vaak bij in nu ik full time werk.

stuur me een pmtje als je wil afspreken
 
@Hummer: Dit soort belangrijk nieuws even melden had je geloof ik ook geen tijd meer voor hahaha. Gefeliciteerd met je baan! Laat je me alle details (wat waar enzo) nog even via FB weten?

Wij komen regelmatig naar het diepe zuiden zakken en ik kan de Libelles altijd dan even bij Hummer oppikken als zij er meer klaar is :)
 
Maaruh, is dit WA only? Anders dan verplaats ik het zodat anderen er ook van kunnen meeprofiteren ;)
 
Nou, volgens mij krijgen ze sinds een jaar of drie nu in ieder geval twee keer per maand post aan de Westkust >:D

;)




(just bein' jeaulous...)
 
@Hummer: Dit soort belangrijk nieuws even melden had je geloof ik ook geen tijd meer voor hahaha. Gefeliciteerd met je baan! Laat je me alle details (wat waar enzo) nog even via FB weten?

Wij komen regelmatig naar het diepe zuiden zakken en ik kan de Libelles altijd dan even bij Hummer oppikken als zij er meer klaar is :)

Ha Sascha,

oeps... maar eh update volgt later hoor.... :p overigens het staat er wel op hoor... ergens eind feb 12 begonnen.... LOL
maar eh goed plan, ik heb gisteren overigens de viva ontvangen in een pakket van mijn moeder, samen met een berg donald ducks :oops::up:
 
Ik heb hem toch verplaatst naar Australie Algemeen, omdat ik denk dat er misschien mensen zijn die het de moeite waard vinden om ze ook in andere delen van Australie te ontvangen.
 
zullen we eens even kijken waar iedereen woont en dan telkens bij de dichtsbijzijnde persoon de stapel libelles afgeven of op laten halen? Het lijkt me idealer dan ze te versturen van WA naar Vic, terug naar WA dan naar SA, etc etc.
Of heb ik het mis? Ikzelf woon in Palmyra WA
Gr Gerrie
 
Ik woon in Butler (helemaal in het Noorden van Perth), heb er geen probleem mee om ze bij Hummer op te halen, kom toch regelmatig naar het Zuiden en kan ze eventueel in Palmyra afgooien (na het lezen natuurlijk..) , want we komen ook regelmatig in Freo.
 
Hoi Sacha, ik houd me warm aanbevolen voor de libelles, ik ken hier in Palmyra nog enkele Nederlanders waar ik ze ook aan door kan geven. Ik stuur je even een PB-tje om af te spreken waar ik ze van je kan oppikken.
Gr. Gerrie
 
Sacha,
hmm ben niet zo zeker over dat PB-tje , maar ik ben een conversation aangegaan met je, ik hoop dat je dat kunt zien.
Kun je hier geen PBtje aan elkaar sturen? Of heb ik weer last van mijn senior moments?!:confused:
Gr Gerrie
 
Back
Top