Lichaam doodgeboren baby gevonden in wasserette

Maluka

XPdite Sponsor
Een doodgeboren baby is teruggevonden in een wasserette. Het lichaam van het doodgeboren jongetje raakte vier dagen vermist in een Australisch ziekenhuis in Melbourne in de staat Victoria. Het werd gewassen en gedroogd teruggevonden. De gezondheidsautoriteiten van de staat onderzoeken de zaak.

Het jongetje is de helft van een tweeling en overleed in de achttiende week van de zwangerschap. Samen met zijn broertje werd hij alsnog geboren op 21 maart. Toen de vader de resten van zijn zoon kwam ophalen, kreeg hij te horen dat het lijkje vermist werd. De vader was dan ook geschokt toen hij hoorde dat het lichaam in een stapel vieze was was beland.

"Ik heb eraan moeten denken wat hij heeft moeten doorstaan", zo vertelde de vader tegen de zender ABC. Al met al is hij slechts een arme ziel die niemand iets kwaads heeft gedaan. Toch heeft hij dit alles mee moeten maken." Het ziekenhuis heeft zijn excuses aangeboden.

Bron: fok.nl
 
Ik las het net op nu.nl. Maar ik zie dat jij me al voor bent geweest met posten  :)

Tsja.... vergissen is menselijk en de een is nu eenmaal menselijker dan de ander  :p
 
Back
Top